محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در زاهدان
کد خبر: 3748148
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در زاهدان

گروه اجتماعی ــ سرپرست فرمانداری زاهدان محدودیت‌های ترافیکی و مسیرهای دسته‌روی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مرکز استان را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در زاهدان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان، ابوذر مهدی نخعی، سرپرست فرمانداری زاهدان محدودیت‌های ترافیکی و مسیرهای دسته‌روی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در مرکز استان را اعلام کرد.
سرپرست فرمانداری زاهدان بیان کرد: در روز تاسوعای حسینی، مسیرهای خیابان مصطفی خمینی حد فاصل تقاطع میرزای شیرازی تا خیابان شهید مزاری، خیابان خرمشهر حد فاصل تقاطع مصطفی خمینی تا میدان مشاهیر و خیابان آزادگان حد فاصل خیابان فرهنگ تا خیابان شهید مزاری برای عزاداری و دسته‌روی هیئات مذهبی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در روز عاشورا نیز خیابان میرحسینی حد فاصل تقاطع خیابان رجایی تا میدان کارگر، خیابان رسالت از ابتدای خیابان ولیعصر(عج) تا میدان امام حسین(ع)، خیابان امام خمینی(ره) از میدان 15 خرداد تا خیابان آزادی، خیابان مصطفی خمینی حد فاصل تقاطع خیابان مولوی تا خیابان آزادی و خیابان‌های مولوی، شهید بهشتی، امیرالمومنین(ع)، طالقانی و آزادی از تقاطع خیابان مصطفی خمینی تا خیابان میرحسینی، مسیرهای دسته‌روی و عزاداری هیئات مذهبی خواهد بود.
نخعی اظهار کرد: در این روزها از ساعات اولیه صبح تا بعد از نماز ظهر و عصر و پایان دسته روی‌ها، مسیرهای اعلام شده برای تردد خودروها مسدود است.
وی همچنین با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی مراسم شام غریبان، عنوان کرد: شب عاشورا، به منظور برگزاری مراسم شام غریبان، تردد خودروها در خیابان خرمشهر حد فاصل خیابان ابوذر تا کوچه خرمشهر 11 ممنوع خواهد بود.
سرپرست فرمانداری زاهدان افزود: از امشب تا پایان دهه اول محرم در خیابان‌های امیرالمومنین(ع)، شریعتی و شهید بهشتی حدفاصل خیابان‌های مصطفی خمینی تا سعدی در ساعات شب محدودیت ترافیکی برقرار است.

انتهای پیام

captcha