مسابقه «سوگواره عکس نماز ظهر عاشورا» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3748153
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

مسابقه «سوگواره عکس نماز ظهر عاشورا» در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیر روابط عمومی اوقاف البرز گفت: به‌مناسبت بزرگداشت نماز ظهر عاشورای حسینی، مسابقه بزرگ «سوگواره عكس نماز ظهر عاشورا» در این استان برگزار می‌شود.

مسابقه بزرگ «سوگواره عکس نماز ظهر عاشورا» در البرز برگزار می‌شود

علی علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ اقامه نماز ظهر عاشورا، اظهار کرد: خروجی هئیات مذهبی در ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) در نماز ظهر عاشورا تجلی پیدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امسال نماز ظهر عاشورا در 43 بقعه متبرکه این استان برگزار می‌شود، افزود: مراسم محوری نماز ظهر عاشورا با حضور هیئت‌های عزاداری در امزاده محمد(ع) کرج برگزار می‌شود که این مراسم به صورت زنده از سیمای البرز پخش خواهد شد.
این مسئول در ادامه از برگزاری مسابقه بزرگ عکس «سوگواره نماز ظهر عاشورا» سخن به میان آورد و گفت: این مسابقه با همکاری رادیو البرز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با گرفتن عکس از نماز ظهر عاشورا در امامزادگان، مساجد، حسینیه‌ها و تکایای البرز در این مسابقه شرکت کنند.
علی اکبری بیان کرد: شرکت‌کنندگان باید عکس‌های ارسالی خود را از طریق پیامرسان سروش به شماره 09196445061 و یا radioalborz @ ارسال کنند.
مدیر روابط عمومی اوقاف البرز گفت: مهلت ارسال عکس‌ها تا 31 شهریور است و به 10 عکس برگزیده جوایز نفیس فرهنگی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

captcha