نگاهی به ویژگی‌های جبهه حق و باطل
کد خبر: 3748154
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
آیت‌الله میرعمادی تشریح کرد:

نگاهی به ویژگی‌های جبهه حق و باطل

گروه فرهنگی ـ نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که در عاشورا دو صف حق و باطل مقابل هم قرار گرفتد، گفت: گروه حق عبادت، حق‌خواهی و حق‌پرستی، غیرت، حماسه، عزت و کرامت را سرلوحه قرار داده و دارای ویژگی‌هایی همچون صداقت، پاکی، عدالت، دین‌داری و ولایتمداری هستند و در مقابل جبهه باطل به‌دنبال دنیاپرستی، عیش و نوش بوده و سرگرم لهو و لعب هستند، زبونی و پستی و دین‌فروشی و ولایت‌سیتزی از ویژگی‌های گروه باطل است.

م

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد دوشنبه، 26 شهریور در جمع عزاداران حسینی در مسجد سید بحرالعلوم بروجرد با اشاره به مبارزه حق و باطل و ویژگی‌های جبهه حق اظهارکرد: ایمان، تقوا، محبت و بصیرت از ویژگی‌های جبهه حق است؛ در مقابل عیش و نوش و مقام‌پرستی، ظلم و جنایت از ویژگی‌های جبهه باطل است.
وی حق، عدالت و انصاف را از ویژگی های جبهه حق دانست و تصریح کرد: مبارزه حق و باطل مبارزه‌ای دائمی بوده و سرانجام حق پیروز است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که عاشورا تجلی جنود رحمان در مقابل جنود شیطان است، افزود: در عاشورا دو صف حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند.
آیت‌الله میرعمادی با تاکید بر این‌که کربلا نمایشی از صف‌کشی دو جبهه حق و باطل بود، ادامه داد: یک جبهه اوج عظمت، فداکاری، شجاعت و حق‌طلبی و یک جبهه هم اوج گستاخی، خونخواری و ظلم بود.
وی با اشاره به این‌که گروه حق دعا و عبادت، حق‌خواهی و حق‌پرستی، غیرت، حماسه، عزت و کرامت را سر لوحه قرار داده‌اند، گفت: این گروه دارای ویژگی‌هایی همچون صداقت، پاکی، عدالت، دین داری و ولایتمداری هستند.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: جبهه باطل به‌دنبال دنیا‌خواهی و دنیاپرستی و عیش و نوش بوده و سرگرم لهو و لعب است، زبونی و پستی و ذلت و دین‌فروشی و ولایت سیتزی از دیگر ویژگی‌های گروه باطل است.
وی با بیان این‌که امروز دو جبهه مقاومت اسلامی و استکبار جهانی مقابل هم هستند، گفت: مقاومت اسلامی به رهبری ایران به‌دنبال حق است و استکبار جهانی به رهبری آمریکا به‌دنبال تعدی و چپاول است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر این‌که مستضعفان و عدالت‌خواهان در یک طرف قرار گرفته‌اند، افزود: حق همیشه ثابت و پیروز است و باطل همیشه نابود شدنی است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که الگوی جبهه مقاومت اسلامی امام حسین(ع) است و الگوی استکبار جهانی یزیدیان است، اظهارکرد: باید راهی که امام حسین به ما نشان داد را ادامه دهیم. این راه، راه عزت و شرافت است.
وی با اشاره فشارهای اقتصادی و شرایط معیشتی امروز، گفت: با این وجود مردم عزت، دین، کرامت و بزرگی خود را نمی‌فروشند چون در جبهه امام حسین(ع) قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

captcha