وقف؛ ماندگارترین عمل انسان در زمان حیات
کد خبر: 3748161
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

وقف؛ ماندگارترین عمل انسان در زمان حیات

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از راه‌های تحقق حل مشکلات جامعه را ترویج فرهنگ وقف دانست و گفت: وقف ماندگارترین عملی است که انسان می‌تواند در حیات خود انجام دهد.

وقف ماندگارترین عمل انسان در زمان حیات است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز، 27 شهریورماه در مراسم مهر تحصیلی در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، با اشاره به برخورداری 17 هزار و 300 دانش‌آموز از برکات وقف مردم استان، گفت: 9 هزار و 500 بسته لوازم‌التحریر تحت عنوان مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه اگر دانش‌آموزی نیازمند برکات وقف باشد و به دستش نرسد به یقین متصرفان موقوفات نزد خدا باید پاسخگو باشند، اظهار کرد: از راه‌های تحقق حل مشکلات جامعه ترویج فرهنگ وقف است.
مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: وقف ماندگارترین عملی است که انسان می‌تواند در حیات خود انجام دهد.
وی با بیان اینکه اگر در دین ضعفی است اشکال از ما است، افزود: دین برای تمامی ابعاد زندگی برنامه دارد و اگر ما برطبق دستوارت دین عمل کنیم زندگی لذت‌بخش خواهد شد.
‌عباسیان به مصادیقی درخصوص زکات که در قرآن به آن اشاره شده پرداخت و گفت: هیچ مشکلی در معارف غنی دین نادیده گرفته نشده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان با اشاره به این که هجمه‌هایی در فضای مجازی نسبت به عزاداری‌ها وجود دارد، اظهار کرد: دشمنان نتوانسته‌اند حب اهل‌ بیت(ع) را کم رنگ و یا دین را تحریف کنند.
انتهای پیام

captcha