دفاع مقدس زرین ترین برگ انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3748300
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶
مدیرکل حفظ نشر و آثار دفاع مقدس:

دفاع مقدس زرین ترین برگ انقلاب اسلامی است

دفاع مقدس یک الگوی بی نظیر در همه عالم و زرین ترین برگ انقلاب اسلامی در این دوران است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمد مهدی ابوالحسنی ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ظهر امروز در نشست خبری گفت: دفاع مقدس یک الگوی بی نظیر در همه ی عالم و زرین ترین برگ انقلاب اسلامی در این دوران است.
وی افزود: فضای امید و امیدواری در دوران دفاع مقدس زیاد بود و با کمترین امکانات نیز کارهای بزرگی انجام میدادیم.
این مسئول با اشاره به برنامه های متفاوت ویژه هفته ی دفاع مقدس اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس همه کار ها را ما انجام نمی دهیم بلکه مردم هم سهم زیادی دارند مانند یادواره ها که به طور کلی مردمی هستند.
وی گفت : ۳۱ شهریور رژه ی نیرو های مسلح به رسم هرساله در بلوار ۲۲ بهمن برگزار خواهند شد.
ابوالحسنی خاطرنشان کرد: کتاب های الگو های اطفال و آلبوم عکس های آفتابی با حضور پیشگامان حوزه ی دفاع مقدس رونمایی خواهد شد و به رسم هرسال برنامه گلباران گلزار شهدا و قبور مطهر شهدا صورت خواهد گرفت .
وی با اشاره به مستند نقش زنان در جنگ بیان کرد: این مستند برای خانم اشرف نمازیان و برای نمایش نقش زنان در پشتیبانی جنگ و دفاع مقدس را به تصویر می کشد.
به گفته ی این مسئول، برنامه پیاده روی خانوادگی جمعه ۶ مهر نیز برگزار می شود؛ همچنین شب خاطره ها نیز در بیت الزهرا برگزار می شود.
وی یادآور شد: روز ۵ مهر سالگرد عملیات ثامن الائمه ، بازخوانی این عملیات ویژه راویان دفاع مقدس در محل موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha