مسئولان و آحاد مردم برای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنند
کد خبر: 3748307
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

مسئولان و آحاد مردم برای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنند

گروه سیاسی- فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی گفت: مسئولان، مدیران و همه آحاد مردم برای حفظ ارزش‌های انقلاب باید تلاش مضاعف داشته و مدیران باید روح خدمت به مردم را در خود تقویت کنند.

مسئولان و آحاد مردم برای حفظ ارزش‌های انقلاب تلاش کنند

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه جوادالائمه استان در نشست خبری اظهارکرد: یافته‌های دفاع مقدس در مقاومت مردمی و تبعیت از ولایت امروز برای ما گنجی است که باید از آن بهره مند شد.

وی ادامه داد: امروز در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی هر کسی قصد تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد باید همه عده و نیروهایش را بیش از دو هزار کیلومتر از مرزهای جمهوری اسلامی دور نگه دارد.

مرتضوی افزود:همه مسئولان باید بتوانند خدمتگزار بودن خودشان را به مردم اثبات بکنند و فاصله خود را با مردم کم کنند.

وی خاطرنشان کرد: حرکت مجاهدانه و خستگی ناپذیر، ساده زیستی و درک واقعی مشکلات مردم مهم ترین تاکتیک در برخورد با مشکلات امروزی و جنگ اقتصادی فعلی جامعه است.

 مرتضوی عنوان کرد: امروز در جهات اربعه با اقتدار از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و برای اولین بار بعد از دوران هخامنشی پای ایرانی به سواحل شرقی مدیترانه رسیده و باب المندب و سایر نقاط در اختیار جمهوری اسلامی است.

وی یادآورشد: تلاش دشمن این است که در فضای مجازی القا کنند که جمهوری اسلامی ناکارآمد است و خوراک مصموم به مردم بدهند، بنابراین همه مردم وظیفه دارند با هوشمندی با این موضوع در شبکه‌های اجتماعی وارد شوند و برخورد کنند.

مرتضوی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر فضاهای روانی دشمنان قرار بگیریم افزود: باید هم اکنون اقتدار و قدرت را درست تبیین کنیم در این صورت تبلیغات دشمنان در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.

 وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس حفظ وحدت و یکپارچگی و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی بود که هم اکنون نیز باید رمز های موفقیت را باز خوانی و عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمن ادامه دارد، گفت: مقاومت، ایستادگی، حرکت از مفاهیم و واژه های روح انقلاب است که اگر این مفاهیم و واژه‌ها دور شود، دشمن پیروز خواهد شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون مسئولان، مدیران و همه آحاد مردم برای حفظ ارزش‌های انقلاب باید تلاش مضاعف داشته باشند و مدیران باید روح خدمت به مردم را در خود تقویت کنند.

captcha