وقف ۴ میلیارد تومانی توسط خیّر لرستانی
کد خبر: 3748342
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

وقف ۴ میلیارد تومانی توسط خیّر لرستانی

گروه اجتماعی ـ نماینده سابق شهرستان‌های سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره اوقاف شهرستان دلفان اموال خود به مبلغ حدود چهار میلیارد تومان را وقف کرد.

وقف ۴ میلیارد تومانی توسط خیّر لرستانی


به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، محمدی منفرد، رئیس اداره اوقاف سلسله و دلفان در استان لرستان درباره خبر وقف اموال توسط نماینده سابق شهرستان‌های سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد : حجت‌الاسلام محمد محمدی؛ نماینده سابق شهرستان‌های سلسله ودلفان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره اوقاف اموال خود را وقف کردند.
وی افزود: حجت‌الاسلام محمدی اموال خود را که شامل باغات و املاک واقع در شهرک امام(ره) به مساحت ۳۰ هکتار در قالب هفت قطعه باغ و همچنین یک باب ساختمان مسکونی به مساحت ۳۰۰ متر مربع را جهت استفاده به‌عنوان خانه عالم در روستای شهرک امام (ره) وقف کرد.
رئیس اداره اوقاف سلسله و دلفان با اشاره به این‌که ارزش اموال و املاک وقف شده توسط حجت‌الاسلام محمدی چهار میلیارد تومان است، تصریح کرد: مقرر شده که دارایی به دست آمده از این اموال و املاک در امور، حوزه علمیه بقیه‌الله شهرستان دلفان، امورات مذهبی شهرک امام خمینی (ره) و مسجد این منطقه هزینه شود.

انتهای پیام

captcha