حادثه خودرویی مقابل مسجدی در لندن
کد خبر: 3748365
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

حادثه خودرویی مقابل مسجدی در لندن

گروه بین‌الملل ـ بر اثر یک حادثه خودرویی در مقابل مسجدی واقع در شمال غرب لندن که احتمال تروریستی‌بودن آن می‌رود، دو نفر از عابران پیاده مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری صدی البلد، پلیس انگلیس در بیانیه‌ای فوری اعلام کرد: یک خودرو بامداد چهارشنبه(28 شهریورماه) در بیرون مسجدی در لندن پایتخت انگلیس، با عابران پیاده برخورد کرد که در نتیجه آن دو تن زخمی و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

در این بیانیه هیچ توضیحی در مورد انگیزه عامل این حادثه نداده و تنها به انتقال مجروحان به بیمارستان اشاره کرده است.

پلیس انگلیس در حالی تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده که احتمال می‌دهد، این حمله ناشی از جنایات تنفرآمیز باشد.

این در حالی است که پایگاه خبری العالم از این حادثه به‌عنوان حمله تروریستی به عزادران حسینی تعبیر کرد و در این زمینه نوشت: هجوم یک خودرو به عزاداران حسینی مقابل مسجدی در لندن منجر به جراحت و انتقال دو نفر به بیمارستان شد.
 
روزنامه «میرور» نیز به نقل از اعضای این مسجد نوشت: در هشتمین شب از مجلس عزای امام حسین علیه السلام، یک مرد خودروی خود را به سوی عابران پیاده مقابل مسجد راند و شعارهای ضداسلامی سر می‌داد. 

به گفته مسئولان مسجد، افرادی که در مقابل مسجد حضور داشتند در حال بازگشت به خانه‌های خود بعد از مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام بودند.

گویا این خودرو پنج نفر را مجروح کرده که دو نفر از این افراد به بیمارستان منتقل شده‌اند ولی شرایط جسمانی آن دو نفر فعلا وخیم اعلام نشده است. 

انتهای پیام
captcha