تجلیل از كتابخوانان برگزیده روستای دوستدار كتاب امامزاده بزم/ تشكیل باشگاه «نگین فیروزه‌ای»
کد خبر: 3748393
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

تجلیل از كتابخوانان برگزیده روستای دوستدار كتاب امامزاده بزم/ تشكیل باشگاه «نگین فیروزه‌ای»

گروه فرهنگی ـ همزمان با برگزاری سلسله برنامه‌های روز بوانات که ۱۵ شهریور آغاز شده است، از ۶ کتابخوان نوجوان برگزیده این شهرستان در روستای دوستدار کتاب امامزاده بزم تجلیل شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سلسله برنامه‌های روز بوانات از 15 شهریورماه در این شهرستان آغاز شده است. یكی از این برنامه‌ها تجلیل از 6 كتابخوان نوجوان برگزیده این شهرستان در روستای دوستدار كتاب امامزاده بزم است.
صبا رضابنده لو، زینب سخائی، آریان هاشمی و مبینا سلیمانی فعال‌ترین اعضای ۴ کتابخانه عمومی بوانات و همچنین فاطمه محمدی و رضا زارعی دو عضو نوجوانِ پویش مردمی کتابخوانی روستاییان فرزانه امامزاده بزم، نوجوانانی بودند که جوایز خود را از دستان محسن پورزارعی فرماندار این شهرستان دریافت کردند.
همچنین در این مراسم فرماندار بوانات به عضویت «پویش مردمی روستاییان فرزانه» که در زمینه ترویج کتابخوانی فعالیت می‌کند، درآمد.
تشکیل باشگاه کتابخوانی با عنوان «نگین فیروزه‌ای» در روستای امامزاده بزم کلید خورد. این روستا به دلیل عدم وجود کتابخانه عمومی و مهد کودک تاکنون موفق به تشکیل این باشگاه نشده بود که پس از برنامه‌ریزی، باشگاه با عنوان «نگین فیروزه‌ای» تشکیل شد.
در اولین جلسه که قبل از ثبت اصلی در سامانه جام باشگاه‌ها برگزار شد، اعضا، با روند اجرایی و برنامه های باشگاه آشنا شده، در خصوص نام باشگاه تصمیم‌گیری کردند و همچنین کتاب‌هایی از طرف دهیاری روستا به آن‌ها اهدا شد.
انتهای پیام

captcha