هشت سال دفاع مقدس سندی پرافتخار از تاریخ چهل ساله انقلاب است
کد خبر: 3748678
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

هشت سال دفاع مقدس سندی پرافتخار از تاریخ چهل ساله انقلاب است

گروه اجتماعی- حجت الاسلام والمسلمین اشجری، هشت سال دفاع مقدس را سندی پرافتخار از تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران است و گفت: با گذشت سی سال از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس، آثار و برکات مقاومت تاریخی رزمندگان رشید اسلام، در منطقه و کشورهای اسلامی هویدا شده است.

هشت سال دفاع مقدس سندی پرافتخار از تاریخ چهل ساله انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، هشت سال دفاع مقدس را سندی پرافتخار از تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران است و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها و فداکاری‌های غرورآفرین ملتی غیور، مقاوم، بصیر و ولایتمدار به تاسی از آموزه‌های عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) به ثبت رسیده است.

وی دفاع مقدس را گواه ایستادگی مردم مسلمان ایران در برابر هرگونه تعدی و تجاوز دشمنان اسلام و انقلاب به میهن اسلامی دانست و افزود: دفاع مقدس روایت غیورمردان و شیرزنانی است که جان پاک خویش را با شور عاشورایی و شعور حسینی در راه پاسداری از آرمان بلند انقلاب اسلامی و اعتلای جمهوری اسلامی فدا کردند و امنیت، پیشرفت و سرافرازی را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: دفاع جانانه و مقدس ملت آزاده ایران در جنگ تحمیلی رژیم دست‌ نشانده بعثی عراق، نقشه شوم استکبار جهانی و دسیسه شیطانی دشمنان قسم‌ خورده اسلام که با خیال خام نابودی انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود را باطل کرد.

حجت الاسلام اشجری، دفاع مقدس را فرصتی طلایی و مغتنم در جهت حفظ روحیه انقلابی، تقویت قوا، تحکیم اراده ملی و عزت و سرافرازی ایرانیان دانست و گفت: دفاع مقدس با عنایت حضرت حق، هدایت و رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و ایمان، اخلاص و پایداری ملت ایران تبدیل به الگوی مقاومت شده است.

وی ادامه داد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با گذشت سی سال از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس ملت غیور ایران در برابر متجاوزین، آثار و برکات مقاومت تاریخی رزمندگان رشید اسلام، در منطقه و کشورهای اسلامی هویدا شده است.

نقش‌آفرینی فرزندان دیارمیرزا در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه امروز پژواک پیام راستین شهدای گلگون کفن میهن اسلامی در سراسر گیتی طنین ‌انداز شده است، اضافه کرد: بسیاری از تحلیلگران منصف سیاسی، احیای مقاومت اسلامی و شکل‌گیری جبهه بزرگ بیداری را در مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی، مرهون حماسه دفاع مقدس ملت ایران می‌دانند.

وی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصتی مغتنم دانست و یادآور شد: باید با تحقیق و تدقیق در ظرفیت‌های این هفته و توجه به معارف دفاع مقدس ضمن نمایش اقتدار نظامی و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی، در مسیر وحدت‌بخشی و امیدآفرینی گام برداشته شود.

حجت الاسلام اشجری، نقش‌آفرینی پررنگ فرزندان دیارمیرزا در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل و همچنین حمایت و پشتیبانی از رزمندگان در قالب هدایای هزار کامیونی در دوران دفاع مقدس را ارج نهاد و خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس موجب می شود تا توطئه‌های جدید استکبار جهانی در قالب تحریم علیه کشور، تشدید فشارهای اقتصادی به مردم مسلمان ایران و گسترش ناامیدی شکست خورده و دشمنان نظام و ایادی داخلی آنان به مقاصد شوم خود دست نیابند.

انتهای پیام

captcha