لایحه «اف ای تی اف» قدرت فرامنطقه‌ای ایران را نشانه گرفته است
کد خبر: 3748702
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

لایحه «اف ای تی اف» قدرت فرامنطقه‌ای ایران را نشانه گرفته است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه لایحه «اف ای تی اف» قدرت فرامنطقه‌ای ایران را نشانه گرفته است، گفت: امیدواریم مجلس با اخذ تصمیم صحیح کاری کند که بیش از پیش برای ملت ایران گرفتاری درست نشود.

لایحه «اف ای تی اف»  قدرت فرامنطقه‌ای ایران را نشانه گرفته است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، 30شهریور در خطبه‌های نماز جمعه کرج با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهارکرد: تلاش‌ و هجمه‌های فرهنگی بسیاری از سوی بدخواهان اسلام و نظام انجام شد تا عزاداری‌های حسینی به کمک فضاسازی در دنیای مجازی، کمرنگ شود تا نسل جدید دچار شبهه گردد ولی خوشبختانه این مراسم مذهبی، امسال پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.
وی با اشاره به حضور پر شور نسل جوان در مراسم عزاداری حسینی، گفت: این حضور و اشتیاق جای خوشحالی و تقدیر دارد، حضوری که از عشق به سالار شهیدان سرچشمه می‌گیرد هیچگاه نابود نمی‌شود حتی اگر دشمنان برای از بین بردن آن برنامه‌ریزی کنند.
این مسئول در ادامه از نقشه‌های شوم دشمنان برای نابودی نظام سخن به میان آورد و افزود: دشمن با تمام توان تلاش می‌کند که روحیه انقلابی را از مردم بگیرد و ما را نسبت به اسلام و انقلاب ناامید وبی‌تفاوت کند.
حسینی همدانی بیان کرد: به فضل پروردگار ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت در مقابل خواسته‌های دشمنان به آن‌ها ثابت کرده که این مردم تا پای جان از انقلاب و آرمان‌های اسلامی این نظام دفاع می‌کنند و هرگز تن به خواسته‌های شوم دشمنان نمی‌دهند.
این مسئول ابراز کرد: امروز دشمن بعد از امتحان کردن راه‌های مختلف به میدان اقتصادی وارد شده و قصد دارد از طریق تحریم ملت ایران را زانو در بیاورد لذا لازم است در مسیری که مقام معظم رهبری برای خروج از مشکلات اقتصادی مطرح فرموده‌اند، حرکت کرده و دولت هم باید به مواردی که تذکر داده می‌شود دقت کند.
امام جمعه کرج رونق اقتصادی کشور را مستلزم استفاده از نیروهای با تجربه و کاردان دانست و گفت: در زمینه تولید و صنعت با بهره‌مندی از کارشناسان متعهد و تکیه بر دانش آن‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور می‌توان به شکوفایی بیشتر دست یافت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه لایحه «اف ای تی اف»قدرت فرامنطقه‌ای ایران را نشانه گرفته است، یادآور شد: لازم است مردم لایحه اصلاح مبارزه با قانون پولشویی، لایحه اصلاح مبارزه با تأمین اصلاح مالی، لایحه مبارزه با تأمین و جرائم سازمان یافته(کالرمو) و لایحه مبارزه با تأمین مالی تروریسم را بشناسند و در این رابطه آگاه شوند.
این مسئول گفت: محدودیت‌هایی در مورد این لایحه مطرح است که پذیرفته نیست و انتظار داریم با توجه به فرموده مقام معظم رهبری، مجلس تعهدات اضافی در این خصوص را نپذیرد و با اخذ تصمیم صحیح کاری کند که بیش از پیش برای ملت ایران گرفتاری درست نشود.
حسینی همدانی در پایان با اشاره به برگزاری کنگره شهدای البرز، بیان کرد: امید است با برگزاری هرچه بهتر این کنگره در مسیر گرامیداشت یاد شهدای والامقام قدم مثبتی برداشته شود.
انتهای پیام

 

captcha