اعضای هیئت مدیره مجمع قرآنیان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
کد خبر: 3748741
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

اعضای هیئت مدیره مجمع قرآنیان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از معرفی هیئت مدیره مجمع قرآنیان استان خبر داد.

اعضای هیئت مدیره مجمع فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان، محسن تقی پور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ابتدای نخستین نشست هیئت مدیره مجمع قرآنیان استان ارتقای سطح مشارکت استادان، قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی و تصمیم سازی و تصمیم گیری در امور قرآنی و نیز استفاده از ظرفیت های موجود استان را از جمله اهداف تشکیل این مجمع برشمرد.
وی در ادامه ایجاد زمینه هم اندیشی و اظهار نظر صریح اساتید، نخبگان و چهره های مؤثر قرآنی استان در خصوص برنامه ها، سیاست ها ورویدادهای قرآنی و حساسیت در برابر مسائل فرهنگی روز جامعه را از دیگر اهداف این مجمع بیان کرد.
تقی پور با بیان این نکته که بدنه مجمع قرآنیان از آنجایی که مردمی است، می‌تواند اثرگذار باشد، تصریح کرد: مجمع قرآنیان باید استقلال خود را حفظ کند و در امر مطالبه گری با جدیت امور قرآنی و فرهنگی کشور را رصد کند.
در ادامه این نشست نیز هر کدام از اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های آینده مجمع قرآنی استان پرداختند و پیشنهادات خود را جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این مجمع ارائه کردند .
و در پایان این نشست نیز عیسی خورشیدی رئیس، مسعود داوری نائب رئیس ومحمد میرزاپور به عنوان دبیر مجمع فعالان قرآنی چهارمحال و بخیاری انتخاب شدند.
گفتنی است؛ در نخستین نشست مجمع قرآنیان که در تاریخ 15 شهریور در سالن اجتماعات بلاغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان با حضور جمعی از قاریان، حافظان وفعالان قرآنی استان برگزارشد، عیسی خورشیدی، مسعود داوری و محمد میرزاپور به عنوان اعضای اصلی و رویا بصیری و محبوبه سپندار به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند و در نشست هفته گذشته از بین سه نفر اصلی رئیس، نائب رئیس و دبیر مجمع قرآنیان معرفی شدند.

انتهای پیام

captcha