جنگ تمام نشده است/ حرف حق بر کرسی خواهد نشست
کد خبر: 3748796
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

جنگ تمام نشده است/ حرف حق بر کرسی خواهد نشست

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار قزوین بابیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، گفت: ملت و نظام اسلامی بر مشکلات تحمیلی دشمن فائق خواهد آمد و بار دیگر به دنیا ثابت می‌کند که حرف حق بر کرسی خواهد نشست.

 نظام اسلامی به دنیا ثابت می‌کند که حرف حق بر کرسی خواهد نشست

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح که صبح امروز 31 شهریور با حضور یگان‌های زرهی و موتوری نیروهای مسلح استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یکی از باشکوه‌ترین دورانی بود که توانست تمامی اهداف از پیش تعیین‌شده دنیای استکبار را با شکست مواجه کند.
وی افزود: باوجود اینکه جنگ تحمیلی یکی از طولانی‌ترین جنگ‌های جهان بود اما نه‌ تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف نکرد بلکه موجبات هوشیاری هرچه بیشتر ملت ما را فراهم کرد تا همگان در مقابل این توطئه‌های دشمن بایستند و پیروز میدان باشند.
زاهدی تصریح کرد: ملت ما به جهان نشان داد هرکجا خطری علیه سرزمین و انقلاب اسلامی باشد آحاد ملت از نیروهای مسلح تا نیروهای مردمی آماده ازخودگذشتگی و دفاع از سرزمین و نظام اسلامی خود خواهند بود.
این مسئول با اشاره به اینکه برخلاف تمامی تحلیل‌ها و باورهای جهان مبنی بر اینکه دین نمی‌تواند پایه‌گذار یک حرکت مردمی باشد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی تحولی عظیم را برگرفته از آموزه‌های دین اسلام در جهان به وجود آورد که ضربه‌ای سنگین به دنیای استکبار و ابرقدرت‌های جهانی بود.
استاندار قزوین تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این نکته تأکید دارد که روابط بین قدرت‌ها، کشورها و ملت‌ها باید بر اساس قوانین و رفتار عادلانه و انسانی باشد نه قوانین حاکم بر دنیای استکبار.
وی بابیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده است، ابراز کرد: امروز جنگ علیه کشور و انقلاب ما با تغییر شکل در قالب جنگ‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جریان است؛ اما ما اعتقاد داریم به‌مانند جنگ تحمیلی ملت ما با اتحاد و انسجام خود و تحت فرماندهی فرمانده کل قوا در کنار تلاش و کوشش خدمتگزاران از این مراحل سخت هم گذر خواهد کرد.
زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: ملت و نظام اسلامی بر مشکلات تحمیلی دشمن فائق خواهد آمد و بار دیگر به دنیا ثابت می‌کند که حرف حق بر کرسی خواهد نشست.
به گزارش ایکنا، در ادامه این مراسم نیروهای مسلح استان قزوین اعم از لشکر 16 زرهی قزوین، سپاه صاحب‌الأمر (عج)، نیروی انتظامی و بسیج مستضعفین از جلوی جایگاه رژه رفته و نمایشی از اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح استان را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

captcha