جنگ اقتصادی؛ تکنیک‌ جدید دشمن برای ایجاد آشوب در کشور
کد خبر: 3748812
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

جنگ اقتصادی؛ تکنیک‌ جدید دشمن برای ایجاد آشوب در کشور

گروه سیاسی - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: امروز دشمنان دنبال تکنیک‌های جدید برای ایجاد آشوب در کشور هستند که جنگ اقتصادی یکی از آنهاست و دشمنان می‌خواهند با برهم زدن فضای اقتصادی، جامعه را دچار اغتشاش و تفرقه کنند.

جنگ اقتصادی یکی از تکنیک‌های جدید دشمن برای ایجاد آشوب در کشور است

به گزارش ایکنا از کردستان، امیر ابوالفضل برزگر، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در مقابل دشمنان قامت راست کردند تا ما خم نشویم و باید همیشه یاد و خاطره این هشدا را هیچگاه فراموش نکنیم.
وی با اشاره به اینکه شهادت هزار و 480 شهید نیروهای مسلح استان نشانگر رشادت‌ها و افتخارات این دیار است، افزود: شهدا با خلق حماسه در دوران دفاع مقدس کاری کردند تا این دوران به عنوان پر افتخارترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شود و ما نیز به آن افتخار می‌کنیم.
فرمانده قرارگاه لشکر 28 پیاده کردستان بیان کرد: آغاز هفته دفاع مقدس با بازگشایی مراکز علم و دانش همزمان شده و این روز برای تاریخ انقلاب یک روز مبارک و میمون است.
وی با بیان اینکه کردستان خانه شهیدان و دلیرمردان است، اعلام کرد: دفاع مقدس، دفاعی براساس فرامین دین الهی و رهنمودهای مردان بزرگ تاریخ است که برهمین اساس آن را دفاع مقدس می‌نامند.
امیربرزگر عنوان کرد: نسل امروز و آینده باید بدانند که به سر پدرانشان چه آمده است و ما باید هر ساله یاد و خاطره همرزمانمان و شهدای دوران دفاع مقدس را برای نسل امروز بازگو کنیم.
وی افزود: امروز دشمنان دنبال تکنیک‌های جدید برای ایجاد آشوب در کشور هستند که جنگ اقتصادی یکی از آنهاست و دشمنان می‌خواهند با برهم زدن فضای اقتصادی، جامعه را دچار اغتشاش و تفرقه کنند.
فرمانده قرارگاه لشکر 28 پیاده کردستان اعلام کرد: دشمنان باید بدانند که نیروهای مسلح، مردم و بسیج همه در برابر اغتشاشات دشمن ایستادگی می‌کنند و امنیت را در کشور برقرار خواهند کرد.
وی یادآور شد: ما نیروهای مسلح اعلام می‌داریم که خود را به عنوان فداییان ملت دانست و لباس شرافتی را که بر تن داریم، کفن خود می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha