امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌ نام کاندیدای شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران
کد خبر: 3748842
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌ نام کاندیدای شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ فراخوان نام‌نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسی شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران، امروز، 31 شهریورماه به پایان می‌رسد.

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌ نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسی شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران که از ۱۰ شهریورماه آغاز شده بود، امروز 31 شهریورماه پایان می‌یابد.
طبق اساسنامه جمعیت قرآنی استان تهران داوطبان در صورت دارا بودن عضویت در جمعیت قرآنی و همچنین حداقل ۱۸ سال می‌توانند در این انتخابات نام‌نویسی کنند. همچنین داوطلبان باید از افراد فعال در عرصه فعالیت‌های قرآنی در سطح جامعه باشند و به نوعی نیز از طرح و برنامه‌ها و ایده‌های خوبی برخوردار باشند تا بتوانند سکان شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران را عهده‌دار باشند.
یادآور می‌شود، انتخابات شورای مرکزی جمعیت قرآنی استان تهران بنابر آخرین تصویب مجمع انتخابات شورای مرکزی، هر سه سال یکبار انجام می‌شود و اعضای این شورا به مدت سه سال انتخاب می‌شوند.
همچنین اعضای شورای مرکزی از بین خودشان یک نفر را به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر این شورا انتخاب می‌کنند و بازرس اصلی و علی‌البدل نیز از سوی اعضا در مجمع عمومی انتخاب می‌شوند. این مجمع نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده اواخر مهرماه برپا خواهد شد.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌تواند با شماره 66497168 تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha