دفاع مقدس؛ تبلور فضائل عاشورایی
کد خبر: 3748849
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

دفاع مقدس؛ تبلور فضائل عاشورایی

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکتب عاشورایی برای همیشه می‌ماند و دفاع مقدس هم تبلور فضائل عاشورایی است.

دفاع مقدس تبلور فضائل عاشورایی است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه 31 شهریورماه در بلوار عدل یاسوج، اظهار کرد: ملت در دفاع مقدس از همه چیز خود و بالاتر از همه از جان خود مایه گذاشت.
وی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این 8 سال فداکاری‌های زیادی از خود نشان دادند که حاصل آن هزارو800 شهید و ده‌ها هزار جانباز بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امروز و بعد از گذشت سه دهه از دفاع مقدس همه آحاد ملت هنوز در صحنه حضور دارند و برای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب مجاهدت می‌کنند.
احمدی با بیان اینکه ملت ایران در برابر استکبار و دشمنان هرگز تسلیم نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: امروز هم تحریم‌های هوشمند نمی‌تواند ملت را تسلیم کند و اگر روزگاری در جنگ نظامی در مقابل استکبار و دشمنان پیروز شدند در جنگ اقتصادی نیر پیروز میدان خواهند شد.
وی تصریح کرد: کسانی که کالا را در انبار احتکار می‌کنند به مکتب حسینی اعتقادی ندارند و حسینی کسی است که به فکر هموطن و هم نوع خود باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: دولت همه تلاش و تدبیر خود را برای عبور از مشکلات به کار خواهد گرفت و اگر در جنگ نظامی تسلیم نشدیم در جنگ اقتصادی نیز در برابر دشمن می‌ایستیم و تسلیم نخواهیم شد.
همچنین، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری نیز گفت: مکتب عاشورایی برای همیشه می‌ماند و دفاع مقدس هم تبلور فضائل عاشورایی است.
وی افزود: حضرت سیدشهدا(ع) بر پایه توحید و عبودیت حرکت عاشورایی خود را انجام داد. نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رمز پیروزی در حرکت عاشورایی اتکا به قدرت الهی است، اضافه کرد: این مکتب برای همیشه می‌ماند و دفاع مقدس هم تبلور فضائل عاشورایی است.
آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به اینکه ما در دفاع مقدس از دین و خاکمان دفاع کردیم و این ارزش برای همیشه ماندگار است، عنوان کرد: رمز پیروزی در 8 سال دفاع مقدس وحدت و اتکا به قدرت الهی است، ضمن اینکه تصور دشمن و دول غربی از قدرت ایران غلط بود.
وی خاطرنشان کرد: اگر روح ایثار و مقاومت با هدف همراه باشد مقابل هرگونه سختی عبور خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha