امام سجاد(ع) نهضت حسینی را تثبیت کرد
کد خبر: 3748880
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

امام سجاد(ع) نهضت حسینی را تثبیت کرد

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: بازسازی تشیع بعد از آن همه رعب و وحشت که در عمر ننگین معاویه و فرزندش یزید در مردم ایجاد شده بود امام سجاد(ع) انجام داد و پیام خون‌بار قیام پدر بزگوارش را رساند و نهضت حسینی را تثبیت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان امروز شنبه، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امام راحل فرمودند ما هرچه داریم از محرم و صفر داریم و این نهضت برگرفته از نهضت عاشورای امام حسین(ع) است.
وی در ادامه با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) افزود: بعد از 35 سال گذشت از شهادت امام حسین(ع) امام سجاد(ع) دائما در حال مبارزه بود و با انواع سلاح‌ها با دشمن مبارزه کرد و اسلام و شیعه را بازسازی کرد.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: بازسازی تشیع بعد از آن همه رعب و وحشت که در عمر ننگین معاویه و فرزندش یزید در مردم ایجاد شده بود امام سجاد(ع) انجام داد و پیام خون‌بار قیام پدر بزگوارش را رساند و نهضت حسینی را تثبیت کرد.
وی تأکید کرد: ما هم برای تثبیت نظام و انقلاب اسلامی در طی این 40 سال از هیچ مبارزه و اقدامی که به نفع انقلاب و دفاع از حریم ولایت و امامت بوده دریغ نکردیم و ملت ما در تمام صحنه‌ها حاضر شدند.
امام جمعه رفسنجان اظهارکرد: دشمن سکوت نکرده و از پای ننشسته اتاق فکر دشمن در واشنگتن در قلب آمریکا و چه در اروپا در انگلیس، فرانسه و آلمان و...است و دایم به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و از حمایت کودتاچیان نظام برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: دشمن اگر وعده براندازی نظام جمهوری اسلامی را برای 100 سال دیگر هم بدهند نمی‌توانند به این هدف خود برسند، هزاران میلیارد دلار هزینه کردند در منطقه دستاوردی نداشتند و جز پشیمانی برایشان پیش نخواهد آمد.
رمضانی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: قرآن 6 دستور برای ما بیان می‌کند که از آیه 71 سوره نساء برگرفته است، مراقبت از دشمن به صورت دایمی باید باشد که مبادا غافل‌گیر شویم.
وی اضافه کرد: اگر مسؤولان سه قوا در این راستا به فرامین و هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب عمل کرده بودند و اقتصاد کشور را یک اقتصاد مقاومت درست کرده بودند امسال از ناحیه دشمنان ضربه نمی‌خوردیم و این همه ضعف و سستی را مشاهده نمی‌کردیم رنج و محنت برای ملت انقلابی را فراهم کردید.
رمضانی‌پور ادامه داد: القای یأس و ناامیدی در جامعه ناپسند است، همچنان که رهبرمان امیدوار هستند همه مسئولان هم باید به آینده نظام امیدوار باشیم اما باید آن چنان که هست حق سخن را ادا کنیم.
وی اظهار کرد: دستور دیگر قرآن این است که در مقابله با دشمن از تاکتیک‌های مختلف استفاده کنید و به صورت اجتماع برای دفع دشمن حرکت کنید و این آمادگی تا جایی است که هنگام نماز هم باید باشد.
رمضانی‌پور تأکید کرد: کسانی که در برنامه‌های اقتصادی می‌خواهد کار کنند سالم و درست کار کنند نه اینکه این همه محتکر در کشور باشند و خون مردم را بمکند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مسئولان با عمل پاسخ به انتقادات را بدهند، جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان یک الگوی کامل و جامع برای همه ملت‌هاست که از راه مقاومت توانسته به پیروزی برسد و مقاومت‌های منطقه‌ای هم الهام‌گرفته از این مقاومت بزرگ است.
انتهای پیام

captcha