همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نمایشگاه StartExpo2018
کد خبر: 3748892
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نمایشگاه StartExpo2018

گروه چندرسانه‌ای - اولین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ‌ها (StratExpo 2018) با همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

همکاری جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در نمایشگاه StartExpo2018

به گزارش ایکنا از اصفهان به نقل از  روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، نمایشگاه نوآوری، استارتاپ اصفهان (StartExpo) نمایشگاه مهم و برجسته تکنولوژی در اصفهان محسوب می‌شود. این نمایشگاه با تاكید بر فناوری، به عنوان كاربرد دانش در توسعه جوامع بشری و نوآوری و به‌عنوان بكارگیری ایده‌های نوین فعالیت می‌کند. با توجه به فقدان نمایشگاه‌های بین‌المللی مناسب در کشور كه دربرگیرنده تمامی حوزه‌های فناوری باشد، نمایشگاه استارتکس با همت اتاق بازرگانی و شبکه پژوهش و فناوری استان اصفهان و با حمایت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.
نمایشگاه فناوری و نوآوری اصفهان (StartExpo) بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است. برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده‌اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و نیز سرمایه گذاری روی طرح های نو و استارتاپ هاست.
نمایشگاه استارتکس تلاش می‌کند تولیدکنندگان محصولات فناورانه را به مشتریان آنها متصل کند، فناوری‌های روز را به صنایع متوسط و بزرگ معرفی نماید، سرمایه گذاران را با فرصت‌های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ‌ها آشنا کند، مخاطبین تخصصی و افراد تحصیل کرده را به بازدید از نمایشگاه دعوت کند و تجمع گسترده ای از نقش آفرینان اکوسیستم استارتاپی، نوآوری و فناوری را گردهم آورد. لازم بذکر است سازمان ها و شرکت های مختلفی از جمله جهاد داشگاهی واحد اصفهان در برگزاری این نمایشگاه همکاری می‌کنند.
اولین نمایشگاه تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ ها 3 تا 6 مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha