ملت آزاده ایران اجازه تغییر مسیر انقلاب را نمی‌دهد
کد خبر: 3748938
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

ملت آزاده ایران اجازه تغییر مسیر انقلاب را نمی‌دهد

گروه اجتماعی - نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه ملت آزاده ایران اسلامی هرگز اجازه تغییر مسیر انقلاب را نمی‌دهد، گفت: تسلیم و تعظیم در مقابل استکبار و ظلم هرگز در بین مردم و اعتقادات منبعث از نهضت عاشورایی ملت ایران جایی ندارد و کسانی که دم از مذاکره می‌زنند، اطلاعی از خصوصییات اخلاقی و اعتقادی مردم ندارند.

 ملت آزاده ایران هرگز اجازه تغییر مسیر انقلاب را نمی‌دهد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در تبریز، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح هست که عزت، شرف و اقتدار کنونی جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند و نباید چنین روزهایی فراموش شود.
وی افزود: در آن سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی، دشمنان پس از اینکه طی 19 ماه نتوانستند در برابر انقلاب اسلامی موفق شوند، روی به حمله نظامی برای از بین بردن جمهوری اسلامی آوردند که با بیداری و هوشیاری رهبری و مردم در این راه نیز ناکام ماندند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: تجزیه ایران به ویژه در منطقه خوزستان و تسلط بر نفت منطقه از جمله اهداف مهم دشمنان از حمله نظامی علیه ایران بود که با مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردم و یکدلی و انسجام ملی هرگز به این اهداف شوم خود دست نیافتند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه ملت آزاده ایران اسلامی هرگز اجازه تغییر مسیر انقلاب را نمی دهد، افزود: تسلیم و تعظیم در مقابل استکبار و ظلم هرگز در بین مردم و اعتقادات منبعث از نهضت عاشورایی ملت ایران جایی ندارد و کسانی که دم از مذاکره می زنند، اطلاعی از خصوصییات اخلاقی و اعتقادی مردم ندارند.
امام جمعه تبریز تاکید کرد: الگوی رفتاری ملت مومن و متعهد ایران قیام عاشورا بوده و معنی آن عدم پذیرش سازش و تسلیم در برابر هر گونه ظلم و جور است.
وی گفت: مردم با بصیرت ایران حتی با پذیرش بالاترین سختی‌ها و مشقت‌ها، ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا خواهند بود و در این زمینه هیچ تعارفی ندارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، افزود: خون های زیادی پای انقلاب اسلامی ریخته شد و شهدای بیشماری دادیم که به برکت همین خون ها و فداکاری های جانبازان و آزادگان صاحب عزت شدیم و باید قدردان و پاسدار این فداکار ها و رشادت ها باشیم.

انتهای پیام

captcha