بازدارندگی قدرت دفاعی ایران حاصل مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس است
کد خبر: 3748953
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

بازدارندگی قدرت دفاعی ایران حاصل مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار کرج گفت: مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب شده جمهوری اسلامی از نظر قدرت دفاعی در سطح بازدارندگی بالایی قرار گیرد و شعار «ما می‌توانیم» در عمل به «ما توانسته‌ایم» تبدیل شود.

بازدارندگی قدرت دفاعی ایران حاصل مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس است

به گزارش ایکنا از البرز، سیروس شفقی، فرماندار کرج امروز، 31 شهریورماه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح که در کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.
وی افزود: مجاهدت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب شده جمهوری اسلامی ازنظر قدرت دفاعی در سطح بازدارندگی بالایی قرار گیرد و شعار «ما می‌توانیم» در عمل به «ما توانسته‌ایم» تبدیل شود.
این مسئول بیان کرد: شیطان‌های بزرگ و کوچک مانند ایالات متحده و هم پیمانان آن‌ها در این سال‌ها هر اقدامی که علیه این ایران ترتیب دادند، به برکت خون شهدا منجر به قدرتمندتر شدن نظام و تضعیف آن‌ها شد و این همان تحقق وعده الهی در مورد مجاهدان راه حق است.
شفقی در پایان با اشاره به صلابت و سلحشوری نیروهای مسلح در طول ۴۰ سال اخیر و پیشرفت روزافزون صنعت دفاعی کشور، تصریح کرد: نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی برای دفاع از کشور گوش‌به‌فرمان فرماندهی معظم کل قوا آماده هستند و در هر زمان تهدیدی مرزهای این آب‌وخاک را تهدید کند در کوتاه‌ترین زمان، کوبنده‌ترین پاسخ را دریافت خواهند کرد.
انتهای پیام

captcha