روند ادغام دو اتحادیه کشوری نیاز به اتحاد همگان دارد
کد خبر: 3748954
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
شکرانی:

روند ادغام دو اتحادیه کشوری نیاز به اتحاد همگان دارد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی با اشاره به گردهمایی 11 مهرماه و نیاز به آموختن از همدلی همه مسلمانان در زنده نگه ‌داشتن قیام حسینی، قرآنیان کشور را به اتحاد برای به پایان رساندن اتحادیه مدغم قرآنی دعوت کرد.

گردهمایی مدیران عامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان‌هالیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان شمالی در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در پیروی از حدیث ثقلین پیامبر اعظم(ص) در تمسک به قرآن و اهل بیت، همان‌گونه که در برپایی عزاداری‌های اباعبدالله(ع) بار دیگر ثابت کردیم که عشق به اهل بیت(ع)، شیعه و سنی و هیچ قومیتی را نمی‌شناسد. امیدواریم که در عشق به کلام‌الله نیز این را به اثبات برسانیم و این اتحاد و همدلی را در ادغام اتحادیه کشوری نیز نشان دهیم.
عضو کمیته منتخب پیگیری اتحادیه مدغم کشوری اظهار کرد: مدیرعاملان اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان‌ها چهارشنبه، 11 مهرماه گردهم می‌آیند تا تدابیر شایسته‌ای را برای هرچه باشکوه‌تر و قانونمندتر برگزار کردن مجمع عمومی اتحادیه کشوری در 24 و 25 آبان بیاندیشند.
شکرانی ادامه داد: از همه مسئولان دلسوز نظام نیز درخواست می‌کنیم که این روند مقدس را ارج نهند و حمایت و همکاری لازم را در محکم‌تر شدن این اتحاد به انجام رسانند و این ادغام را به سرانجام برسانند، تا پیرو صحبت‌های حسن محمدی، نائب‌رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی، همه استان‌ها به‌طور عادلانه از این اعتبار 600 میلیون تومانی بهره‌مند شوند و خدمات قرآنی را آن‌چنان‌که شایسته قرآن و اهل آن باشد، در سراسر کشور ارائه کنند تا روزی که در محضر پروردگار محشور می‌شویم، شرمنده نباشیم.

انتهای پیام

captcha