جبهه اطاعت از ولی‌فقیه امروز اقتدار خود را به اثبات رسانده است
کد خبر: 3748980
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

جبهه اطاعت از ولی‌فقیه امروز اقتدار خود را به اثبات رسانده است

گروه سیاست و اقتصاد - به مناسبت هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) برگزار و فرمانده سپاه امام علی‌بن‌ ابیطالب(ع) استان قم در سخنانی گفت: جبهه اطاعت از ولی‌فقیه امروز اقتدار خود را به اثبات رسانده است.

جبهه اطاعت از ولی‌فقیه امروز اقتدار خود را به اثبات رسانده استبه گزارش ایکنا از قم، غلامرضا احمدی، فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) استان قم در این مراسم که ظهر امروز، ۳۱ شهریور در بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد با اشاره به توانمندی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع در برابر قدرت‌های جهانی عنوان کرد: ایران اسلامی همواره توان خود را در تحریم‌ها و سختی‌ها به دشمن نشان داده است.

احمدی افزود: متاسفانه عده‌ای توانمندی‌های داخلی را در شرایط تحریم فعلی نادیده می‌گیرند در حالی که این تحریم‌ها از آغاز انقلاب اسلامی علیه ما وضع شده است، اما مردم در مقاطع مختلف ایستادگی خود را در مقابله با تحریم‌ها نشان دادند.

وی عنوان کرد: صدام در جنگ تحمیلی که با سرکردگی آمریکا و ابرقدرت‌ها رقم خورد با همه توان و امکانات به صحنه آمد، اما ملت ایران با پیروی از ولایت و در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب و میهن اسلامی به مبارزه پرداختند.

فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: ایثارگران و جوانان و ملت همیشه در صحنه در دوران جنگ تحمیلی با اطاعات از امام خمینی (ره) همه هستی خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی بیان کرد: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که عده‌ای درصدد هستند به مردم این گونه القاء کنند که با تحریم و مشکلات فعلی راه به جایی نداریم و به بن بست رسیده ایم.

سردار احمدی اظهار کرد: جبهه اطاعت از، ولی فقیه همان گونه که دیروز توانست در توطئه‌ها علیه ایران اسلامی سربلند بیرون بیاید و در جنگ نابرابر پیروز شود امروز نیز توان و اقتدار خود را به اثبات می‌رساند.

وی گفت: قطعا ملت ایران از این آزمون سخت اقتصادی و تحریم‌ها نیز سربلند بیرون بیرون می‌آید و به رهبری امام خامنه‌ای مقاومت خود را رخ جهان می‌کشاند.

فرمانده سپاه استان قم افزود: در دفاع مقدس ظرفیت‌های عظیمی وجود داشت که باید از آن برای مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان و زورگویان استفاده کنیم.

وی در مورد اهمیت برگزاری اربعین حسینی نیز به عنوان نماد وحدت و انسجام بیان کرد: در سال گذشته آمریکائی‌ها تعداد زیادی از محققان و پژوهشگران را برای ارزیابی اربعین حسینی و آثار آن به کار گرفتند، آن‌ها در پژوهش‌های خود به این نتیجه رسیدند که این راهپیمایی گویای قدرت شیعیان در برابر آن هاست از این رو از برگزاری راهپیمایی اربعین در هراس اند.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی عظمت مکتب شیعه را به تصویر می‌کشد و بر این اساس دشمن در تلاش است این حرکت عظیم را به اضمحلال بکشاند.

این رژه با حضور نیرو‌های مسلح شامل گروهان‌های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام

captcha