دفاع مقدس، بیداری روزافزون را برای امت اسلام به ارمغان می‌آورد
کد خبر: 3748993
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

دفاع مقدس، بیداری روزافزون را برای امت اسلام به ارمغان می‌آورد

گروه اجتماعی ـ در بخشی از بیانیه سپاه فجر فارس آمده است:‌ آثار دفاع مقدس به‌رغم سیاه‌نمایی‌های نظام‌های استکباری و جنایت‌گری و فتنه‌آفرینی‌های گروه‌های تکفیری و سَلَفی هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود و بیداری روزافزون را برای امت اسلام و مردم تحت ستم جهان به ارمغان می‌آورد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، سپاه فجر استان فارس بیانیه‌ای را به‌منظور پاسداشت این ایام صادر كرد.
در این بیانیه آمده است:‌
بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس ملت شریف ایران و فرزندان غیور، شهادت طلب و شیفته امام خمینی (ره)، آنچنان پژواکی در صحنه حیات مردم منطقه داشت که آثار آن به‌رغم سیاه‌نمایی‌های نظام‌های استکباری و جنایت‌گری و فتنه‌آفرینی‌های گروه‌های تکفیری و سَلَفی هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود و بیداری روزافزون را برای امت اسلام و مردم تحت ستم جهان به ارمغان می‌آورد.
شکی نیست وقوع جنگ تحمیلی آن هم پس از انفجار نورانی انقلاب اسلامی ایران نیز به منظور فروپاشی انقلاب یا تحول و دگرگونی آن برنامه‌ریزی شده بود، اما رهپویان راستین انقلاب اسلامی مجاهدانه به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و به دفاع مقدس پرداختند و شاهدان صادقی بر آیه شریفه «وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِینَّهُمْ سُبُلَنَا...؛ و كسانى كه در راه ما كوشیده‏ اند به یقین راه ‏هاى خود را بر آنان مى‌‏نماییم ...» (آیه 69 سوره عنكبوت) شدند.
هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی و رشادت وآزادگی مردانی است که با عشق به ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست سالها در برابرتوطئه‌های دشمن اسلام و نظام مقاومت نموده وعاقبت پیروزی خود و شکست دشمن را درصفحه تاریخ بنگارد؛ چرا که پیروزی حق برباطل و عده الهی می‌باشد.(« وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا؛ و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است». آیه 81 سوره اسرا(
هفته دفاع مقدس یاد آورمجاهدت شهدایی است که از جان گذشتند تا با خون خود حقانیت اسلام و انقلاب را به جهان و جهانیان نشان دهند. هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و از خود گذشتگی جانبازان و صلابت و بردباری آزادگان در دفاع از میهن اسلامی است.
بی‌تردید امنیت پایدار و کم نظیر امروز ایران اسلامی در شرایط پرآشوب پیرامونی و قطعی شدن فروپاشی پروژه خاورمیانه بزرگ و امنیت‌سازی برای رژیم صهیونیستی و باطل شدن رؤیاهای پلید امریکا و ارتجاع منطقه در مهار انقلاب اسلامی، بر جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس و روح فداکاری و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در منطقه به ویژه جبهه مقاومت اسلامی دلالت دارد.
تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام سوگواری سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش تداعی بخش یاد و خاطره جانفشانی و ازخودگذشتگی‌های بزرگ مردان و زنانی است که به حق با تأسی از امام و مولای خویش جان گرانمایه خود را در طبق اخلاص نهاده و صحنه‌هایی عاشورایی را در عرصه‌های مختلف دفاعی خلق نمودند. به گواه تاریخ نماد بصیرت و وفاداری حضرت ابالفضل العباس(ع)، صبر و متانت زینبی(س)، خلق و خوی و شهامت حضرت علی اکبری(ع) و عزت و صلابت حسینی(ع) در آن دوران طلایی و شکوهمند متبلور و به اوج رسید و به جا پیر و مرادمان فرمود که جوانان و ایثارگران ما فقط با یاران سیدالشهدا (ع) قابل قیاس خواهند بود.
پاسداران و بسیجیان سپاه فجراستان فارس با پاسداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه‌سازان ۸ سال دفاع مقدس به‌ویژه 15000 شهید سرافراز استان فارس و تجدید میثاق با امام شهیدان خمینی کبیر(ره) و بیعت با خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و دعوت از اقشار و آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و گسترده در آئین‌‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سراسر استان فارس تأکید دارد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خیل عظیم بسیجیان سلحشور و دلاور در کنار سایر نیروهای مسلح مقتدر و با صلابت جمهوری اسلامی ایران تحت پرچم ولایت فقیه و فرماندهی ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از آمادگی همه جانبه برای پاسخ به هر نوع تهدید، خطر، جسارت و گستاخی مجدد به جغرافیای مقدس ایران اسلامی برخوردار بوده و با توجه قرار دادن ظرفیت‌های منطقه‌ای دشمنان فرا منطقه‌ای در حوزه بازدارندگی دفاعی خود با هوشمندی و هوشیاری امکان هر گونه اقدام سخت و تجاوزگرانه را از آنان سلب می‌کنند.
انتهای پیام

captcha