مطالبه برخی ابرقدرت‌ها از تجارب مقاومت ایرانیان
کد خبر: 3749008
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

مطالبه برخی ابرقدرت‌ها از تجارب مقاومت ایرانیان

گروه اجتماعی- معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت: امروز برخی از ابرقدرت‌ها از جمهوری اسلامی تجارب مقاومت را مطالبه می‌کنند و این افتخارات جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

مطالبه برخی ابرقدرت‌ها از تجارب مقاومت ایرانیان
به گزارش ایکنا از مازندران سرهنگ مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران امروز 31 شهریورماه در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سپاه کربلای مازندران برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس مختص همه ملت است چرا که در دفاع از کشور همه آحاد و صنوف نقش‌آفرینی کردند.
وی افزود: سال‌ها شاه به عنوان ژاندارم منطقه، حافظ منافع استکبار بود و وقتی آنان این جایگاه را از دست دادند تلاش کردند این انقلاب را از مسیر خود منحرف و ناکام گذارند.
مجیدی تصریح کرد: در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس همه ملت در میدان بودند حتی پیرمردان و پیرزنان که توان راه رفتن نداشتند با ذکر دعا آرزوی پیروزی جمهوری اسلامی را داشتند.
وی بیداری بسیاری از کشورهای اسلامی را نتیجه مقاومت 40 ساله ایران داستند و ادامه داد: امروز برخی از ابرقدرت‌ها از جمهوری اسلامی تجارب مقاومت را مطالبه می‌کنند و این افتخارات جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.
مجیدی اظهار کرد: آمریکا اگر بداند در جنگ علیه ایران فاتح میدان است لحظه‌ای تردید نمی‌کند، اظهار کرد: مسئولان قدر این ملت را بدانند و برای این ملت کار کنند.
وی افزود: امروز انقلاب به دوره بلوغ خود رسیده و به حمدالله تثبیت شده است.

برگزاری یادواره شهدای زن در قائمشهر
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران گفت: برگزاری یادواره 29 شهدای زن استان روز دوشنبه ساعت 14 و 30 در شهدا محله قائمشهر ، برگزاری یادواره شهدای آمل با حضور سردار دهقان وزیر دفاع پیشین در روز چهارشنبه از برنامه های این هفته است.
وی افزود: رونمایی از پهباد نخبگان، رونمایی از نرم افزار رایانه 25، اعزام تیمهای جهادی، افتتاح 15 خانه محرومین، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عطر افسانی گلزار سهد از جمله برنامه های این هفته سپاه کربلای مازندران است.
مجیدی با محکوم کردن اقدامات دشمنان در حادثه تروریستی گفت: این اقدامات کور و بدون ارزش نظامی است کشور ما به ویژه مازندران از امنیت بالایی برخوردار است و پاسداران ما به کمک مردم متدین و همیشه در صحنه اجازه نخواهند داد خون شهدا پایمال شود.
انتهای پیام

captcha