تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها
کد خبر: 3749009
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
محمدی‎فارسانی خبرداد:

تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان از تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: این کمپین تشکیل و از طریق مراکز نیکوکاری پشتیبانی می‌شود.

 تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان در جشن عاطفه‌ها

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان، امروز، 31  شهریور در جمع خبرنگاران گفت: در بحث شاخص‌های فقر یکی‌از استان‌های محروم کشور هستیم و در رقابت با استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان نوسان داریم.
وی اضافه کرد: دو برابر استان اصفهان و 1.5 برابر استان تهران مددجوی تحت پوشش در کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان وجود دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در مورد نذر و قربانی، گفت: امسال 80 درصد رشد نسبت به سال قبل به‌لحاظ ریالی داشتیم؛ در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خیرین اقدام به توزیع غذا بین مددجویان و محرومین کردند و این برنامه هر روز در سطح شهرستان‌ها و ادارات اتفاق می‌افتاد.
وی بر سوق دادن نذورات مردمی به سمت نیازمندان واقعی تأکید کرد و افزود: نگاه خیرین نسبت به ایتام، محرومین و مددجویان فوق‌العاده زیاد است.
محمدی‌فارسانی بیان کرد: در سطح شهرستان‌ خرم‌آباد خیلی از مکان‌ها نذری می‌دهند و این آمادگی از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود دارد تا این نذورات را به محرومین تحت پوشش برساند و این محرومین شناسایی شدند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به این‌که برنامه‌ای که در شهریور و مهرماه دنبال می‌کنیم جشن عاطفه‌هاست و در برنامه‌ای نمادین این مهم در حال انجام است، افزود: جشن عاطفه‌ها مربوط به همه سال است و کسی به خیرین و نیکوکاران نمی‌گوید فقط در جشن عاطفه‌ها در شهریور شرکت کنید.
وی گفت: به‌دنبال این هستیم بتوانیم از ظرفیت مدیران مدارس، معلمین و اولیای دانش‌آموزان در این جشن استفاده کنیم.
محمدی‌فارسانی از تشکیل کمپین خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشن عاطفه‌ها خبر داد و گفت: این کمپین تشکیل و از طریق مراکز نیکوکاری پشتیبانی می‌شود و خبرهای خوبی را شنیده‌ایم.
وی از تهیه لوازم‌التحریر، کفش، کتاب و پوشاک دانش‌آموزان خبر داد و گفت: علاوه‌بر کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها خود کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان نیز مبالغی را برای تهیه کیف، کفش، کتاب و لوازم تحریر پرداخت می‌کند، همچنین 20 هزار و 200 جفت کفش بین مناطق محروم روستایی توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در مورد برنامه احسان حسینی، گفت: این برنامه‌ای است که در این ایام(ماه محرم و صفر) مشارکت می‌کنیم و نذر و نیازهایی که مردم دارند بین مددجویان و محرومین توزیع می‌شود.

انتهای پیام

captcha