رزمندگان اسلام از پیروان نهضت حسینی هستند
کد خبر: 3749012
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

رزمندگان اسلام از پیروان نهضت حسینی هستند

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که به معنای واقعی کلمه از پیروان راستین نهضت حسینی هستند.

رزمندگان اسلام از پیروان نهضت حسینی هستند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی صبح امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه اظهار کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس از تمامیت ارضی کشور دفاع کرده و ذره‌ای در مقابل دشمنان نظام تسلیم نشدند.

وی ادامه داد: فرزندان ملت در طول هشت سال دفاع مقدس نه تنها از مقابل دشمن فرار نکرده و از آنان نهراسیدند، بلکه تا پای جان ایستادگی کرده و تا آخرین نفس مبارزه کردند و سیره حسینی را سرمشق خود قرار داده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی یادآور شد: نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی، با ایمان و ولایت‌مداری در مقابل دشمن ایستادگی کردند و اکنون دفاع مقدس نشانه دل‌دادگی و جانبازی در راه کشور و ولایت است.
وی با اشاره به اینکه باید دستاوردها، شجاعت‌ها، دلاوری‌ها و اتحاد و یکدلی مردم و نیروهای مسلح آن دوران برای نسل‌های آینده تبیین شود، اظهار کرد: در تاریخ می‌بینیم در طول جنگ‌های گذشته، بسیاری از اراضی کشور به دشمنان واگذار شد و در زمان حکمرانی رضاشاه نیز بخشی از خاک کشور به ترکیه، روسیه، عراق و افغانستان واگذار شد و همچنین نفت کشور نیز بدون کوچکترین درگیری به تاراج انگلستان رفت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که به معنای واقعی کلمه از پیروان راستین نهضت حسینی هستند.

انتهای پیام

captcha