دشمنان از ۴۰ سال تاریخ انقلاب درس عبرت نگرفته‌اند
کد خبر: 3749016
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

دشمنان از ۴۰ سال تاریخ انقلاب درس عبرت نگرفته‌اند

گروه سیاست و اقتصاد - استاندار اصفهان با اشاره به اینکه این بار دشمنان جنگ اقتصادی ولی با ریشه سیاسی را در پیش گرفته‌اند، تصریح کرد: دشمنان ظاهراً از این ۴۰ سال درس عبرت نگرفته‌اند.

دشمنان از ۴۰ سال تاریخ انقلاب درس عبرت نگرفته‌اند

به گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در مراسم رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح اصفهان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع جنگ تحمیلی، مردم ایران به خوبی عظمت خود را در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل نشان دادند و علو و بزرگی امروز مردم ایران نشان از مقاومت دیروز و دوران دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه مردم ایران با ۸ سال دفاع جانانه، نام ایران اسلامی را بر فراز تاریخ بزرگی و روشنی بخشیدند، افزود: این روز را به همه ملت ایران و نیروهای مسلح فداکار و دلاور و همه خانواده‌های معظم شاهد تبریک عرض می‌کنم و تقان این روزها را با ایام محرم که ما را مقاوم نمود و به ما درس مقاومت داد گرامی می‌دارم.
مهرعلیزاده با بیان اینکه امروز نیز همانند ۴۰ سال گذشته ایران عزیز و اسلام بزرگ مورد آماج هجمه‌های بی‌رحمانه دشمن در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد: ۸ سال جنگ مستقیم و پس از آن تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان صورت گرفته است، ولی دشمنان همواره سیلی خورده‌اند.
وی با اشاره به اینکه این بار دشمنان جنگ اقتصادی ولی با ریشه سیاسی را در پیش گرفته‌اند، تصریح کرد: دشمنان ظاهرا از این ۴۰ سال درس عبرت نگرفته‌اند و گویی فراموش کرده‌اند که صدها شهید در یک روز در اصفهان تشییع گردید و در عصر همان روز هزاران رزمنده به جهبه اعزام شدند و نمی‌فهمند که ملت ایران همواره ایستاده و با فشارهای اقتصادی از میدان بدر نمی‌رود.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: ملت ایران عاشورایی است و الگوی این ملت امام حسین(ع) است که همه چیز خود را در نیمی از روز با اخلاص به خداوند هدیه کرد و مرگ سرخ را بر پذیرش ننگ بیعت با یزید ترجیح داد.
وی با بیان اینکه ملت ایران ۴۰ سال را با همه فشارها و سختی‌ها گذرانده ولی همواره قویتر از گذشته در عرصه منطقه و بین‌الملل نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: امریکا به خیال خام خود در حال توطئه است و به دشمنان هشدار می‌دهم آماده‌ایم پنجه در پنجه با معاندین روبرو شویم و تهدیدهای همه جانبه از جمله تحریم‌های اقتصادی را به فرصتی برای استقلال همه جانبه در همه عرصه‌ها تبدیل خواهیم نمود و راه را برای استقلال اقتصادی، سیاسی و فکری هموارتر خواهیم کرد.
وی اظهار کرد: بسیج عمومی ایران حول محور رهنمودهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری شکل خواهد گرفت و نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه پیش خواهد رفت.
استانداراصفهان در پایان از اعلام خبرهای خوب در خصوص آب اصفهان خبر داد و اظهار کرد: فردا از طریق رسانه ملی این خبر تشریح و به استحضار مردم خواهد رسید.
انتهای پیام

captcha