اقتدار ملت ایران و نیروهای مسلح با این جنایت وحشیانه آسیب نمی‌بیند
کد خبر: 3749030
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

اقتدار ملت ایران و نیروهای مسلح با این جنایت وحشیانه آسیب نمی‌بیند

گروه سیاست و اقتصاد ـ آیت‌الله کعبی گفت: نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران و نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس، با این جنایت وحشیانه و کشتار مردم بی گناه و کودکان آسیب نمی بیند.

اقتدار ملت ایران و نیروهای مسلح با این جنایت وحشیانه آسیب نمی‌بیند

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی جنایت تروریستی صبح امروز در اهواز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالى: لَّئِن لَّمْ يَنتَهِ الْمُنَافِقُونَ وَالَّذِينَ فِي قُلُوبِهِم مَّرَضٌ وَالْمُرْجِفُونَ فِي الْمَدِينَةِ لَنُغْرِيَنَّكَ بِهِمْ ثُمَّ لَا يُجَاوِرُونَكَ فِيهَا إِلَّا قَلِيلًا. مَّلْعُونِينَ ۖ أَيْنَمَا ثُقِفُوا أُخِذُوا وَقُتِّلُوا تَقْتِيلًا‌. سُنَّةَ اللَّهِ فِي الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلُ ۖ وَلَن تَجِدَ لِسُنَّةِ اللَّهِ تَبْدِيلًا.(سوره احزاب/ 60)

حادثه کور تروریستی تکفیری ها و مزدوران آمریکا و صهیونیست و آل سعود در اهواز نشانه یأس و زبونی و استیصال و درماندگی دشمنان اسلام و انقلاب و ایران است.

این جنایت وحشیانه در پی شکست های پی در پی آنان از جبهه مقاومت و نیز خلق حماسه عاشورایی در دهه محرم توسط مردم خوزستان بویژه در مناطق عربی است و بیانگر آن است که دشمنان به بن بست رسیده اند.

ملت عاشورایی ایران اسلامی و مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان و اهواز با بصیرت و یکپارچگی و عشق و وفاداری به مکتب حسینی و پیروی از خط امام و رهبری در برابر دشمنان در صحنه با وحدت و برادری حاضر هستند و چشم فتنه وهابی های مزدور سعودی را کور خواهند کرد.

مشت آهنین و ضربه کوبنده و تنبیه کننده، پاسخ این جنایتکاران ضد بشری است.

نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران و نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس، با این جنایت وحشیانه و کشتار مردم بی گناه و کودکان آسیب نمی بیند بلکه بر میزان رشد و آگاهی، هوشیاری، بصیرت، روحیه انقلابی و وحدت و برادری مردم افزوده می شود.

مردم عزیزمان بیشتر قدر نیروهای حافظ امنیت و مدافعان حرم را می دانند. از اقدام قاطع سربازان و پاسداران اسلام و انقلاب در هلاکت و نابودی این گروه تروریستی تشکر می‌نمایم.

انتهای پیام

captcha