نام‌نویسی دوره جدید تربیت مربی مهد قرآن شکوفه‌ها و پیش‌دبستانی
کد خبر: 3749032
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
از سوی مهد قرآن استان تهران اعلام شد؛

نام‌نویسی دوره جدید تربیت مربی مهد قرآن شکوفه‌ها و پیش‌دبستانی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نام‌نویسی مرحله جدید دوره تربیت مربی جهت مراکز مهد‌قرآن شکوفه‌ها و پیش‌دبستانی از سوی مهد قرآن استان تهران اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، جواد فومنی، مدیر مهد قرآن استان تهران گفت: نام‌نویسی مرحله جدید دوره تربیت مربی جهت مراکز مهد‌قرآن شکوفه‌ها و پیش‌دبستانی از سوی مهد قرآن استان تهران برای ترم پاییز اعلام شد.
وی عنوان کرد: با تجربه علمی و تخصصی از برگزاری 40 دوره آموزشی در راستای اهداف و برنامه‌های مؤسسه مهد قرآن و به منظور تأمین و تربیت نیروهای آموزشی با تجربه و کارآموزان جهت رشد و شکوفایی نونهالان جامعه، اقدام به برپایی این دوره شده است.
فومنی عنوان کرد: تاکنون هزار و 200 گواهینامه پایان دوره برای شرکت‌کنندگان در سطح استان تهران شامل شهرهای تهران، منطقه ورامین، کرج، شهریار، رودهن و پردیس صادر شده است.
وی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در دوره‌های آموزشی و اطلاع از برنامه‌های درسی، اساتید، ساعات حضور در ترم پائیز می‌توانند با شماره 4-33523103 تماس بگیرند و یا به دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن واقع در میدان خراسان، خیابان خراسان، بعد از لرزاده، جنب مسجد آیت‌الله فومنی مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، برپایی دوره آموزشی تربیت مربی قرآن ویژه بزرگسالان با حضور اساتید برجسته قرآنی کشور همراه با گواهینامه دوره مربوطه از برنامه‌های آینده آموزشی در مهد قرآن استان تهران است که پس از تکمیل ظرفیت، دوره برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha