هشدارهای پیشگیرانه پلیس آگاهی فارس به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 3749040
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴

هشدارهای پیشگیرانه پلیس آگاهی فارس به زائران اربعین حسینی

گروه اجتماعی ـ پلیس آگاهی فارس به منظور داشتن سفری امن برای زائران اربعین حسینی، توصیه کرد شهروندان به هشدارهای پلیس توجه کنند.

به گزارش ایکنا از فارس، در آستانه آغاز ثبت نام‌های زائران پیاده‌روی اربعین حسینی، پلیس آگاهی فارس به منظور داشتن سفری امن برای زائران توصیه‌هایی را ارائه کرد.
در هشدارهای پیشگیرانه پلیس آگاهی پلیس فارس آمده است که زائران برای دریافت گذر نامه از طریق دفاتر پلیس 110اقدام كنند، همچنین برای دریافت ویزا كه به‌صورت انفرادی خواهد بود از طریق سامانه‌های وابسته به سازمان حج و اوقاف اقدام كنند.
به زائران هشدار داده شده است که فریب افراد و شبکه ها ی اجتماعی مبنی بر دریافت سریع گذرنامه و ویزا یا صدور ویزای دسته جمعی را نخورند.
علاوه بر این‌ها پلیس آگاهی فارس هشدار داد که در هنگام تهیه ارز عراقی و تبدیل پول، حتما از صرافی‌های مجاز و معتبر اقدام کنند به‌هیچ عنوان توسط دلالان در شهرها، به‌ویژه در مرزها اقدام نکنند زیرا امکان تحویل دینار با سایر ارزهای تقلبی وجود دارد.
همچنین زائران مراقب تبلیغات سوء مبنی بر سفر آسان به عراق و شرکت در مراسم اربعین توسط افراد فرصت‌طلب باشند و کسانی که قصد سفر هوایی دارند از طریق دفاتر معتبر هواپیمایی اقدام کنند و فریب تبلیغات دورغین را نخورند.
پلیس آگاهی فارس از زائران درخواست کرد که هنگام خرید در کشور عراق مراقب کلاهبرداران باشند که اجناس تقلبی را به جای اجناس اصلی و اورجینال به آنها نفروشند.
علاوه بر این‌ها زائران از خرید گوشی تلفن همراه که با قیمت ارزان ارائه می‌شود جدا خودداری کنند زیرا گوشی کار کرده و معیوب به‌صورت پلمپ فروخته می‌شود و از طرفی تلفن همراه در کشور عراق فعال اما در ایران غیر فعال است.
پلیس آگاهی فارس در پایان از زائران خواست که به صورت گروهی و در قالب کاروان‌های زیارتی به مرزها مراجعه کنند و از مراجعه انفرادی به مرزها خودداری شود.
انتهای پیام

captcha