رونمایی حزب استقلال بریتانیا از مرام‌نامه ضد اسلامی جدید خود
کد خبر: 3749067
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

رونمایی حزب استقلال بریتانیا از مرام‌نامه ضد اسلامی جدید خود

گروه بین الملل ــ حزب پوپولیست استقلال بریتانیا از مانیفست (مرام‌نامه) ضد اسلامی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ حزب استقلال بریتانیا (یوکیت) با رونمایی از مرام‌نامه جدید خود که حاوی تدابیر ضد اسلامی است، یک گام بزرگ به سمت تبدیل شدن به یک جنبش نژادپرست و راست افراطی برداشته است.
مانیفست حزب در حالی رونمایی شده که کنگره پاییزی حزب یوکیت روز جمعه در بیرمنگام آغاز شده و در این مانیفست یکسری طرح‌ها علیه مسلمانان از جمله تشکیل زندان‌های اختصاصی برای مسلمانان، افزایش تجسس و بررسی علیه مهاجران مربوط به کشور‌های اسلامی و لغو یکسری قوانین مربوط به برابری حقوق و مقابله با نژادپرستی در بریتانیا هستند.
این حزب مدعی شد: در زندان‌هایی که در آن‌ها "باند‌های مسلمان‌ها" مسلط هستند افراط‌گری به شکلی فعالانه تقویت شده و زندانی‌های غیرمسلمان نیز برای حفظ جانشان مجبور به گرویدن به اسلام می‌شوند.
در این مانیفست حزب یوکیت پیشنهاد اختصاص دادن زندان‌هایی انحصاری به زندانیان مسلمانی را داده که افراط‌گری را ترویج می‌کنند یا برای کشاندن زندانی‌های غیرمسلمان به دین اسلام تلاش می‌کنند.
این مانیفست اضافه کرده است: حزب یوکیت در صورت پیروزی در انتخابات زندان‌های جدید مورد نیاز برای میزبانی از تعدادی از زندانیان محکوم به جرایم در حد مجازات حبس احداث خواهد کرد.
این در حالی است که نایجل فاراژ، رهبر سابق این حزب هشدار داده که جرالد باتن، رهبر جدید این حزب که به سراغ راست‌های افراطی رفته باید مواظب شراکت‌هایش باشد. زیرا ممکن است با کلیت یک مذهب ضدیت پیدا کند.

انتهای پیام

captcha