یادواره «شهدای خیرآباد یزد» برگزار می‌شود
کد خبر: 3749093
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

یادواره «شهدای خیرآباد یزد» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- یادواره «شهدای خیرآباد شهرستان یزد» هم‌زمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شود.

یادواره «شهدای خیرآباد یزد» برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، یادواره 48 شهید والامقام محله خیرآباد یزد هم‌زمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ویاران باوفایش و سالگرد حماسه ماندگار دفاع مقدس برگزار می‌شود.
روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این خبر آورده است: «شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقون اند» حماسه هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌های دلیرمردانی است که درراه اعتلای میهن اسلامی دست از جان‌عزیز کشیدند و به پیکار با دشمن متجاوز برخاستند.شهادت پاداش ارزشمندی برای این بزرگ‌مردان است که خداوند متعال به‌پاس این ایثارگری روزی آنان قرار داد.
در سالگرد این حماسه ماندگار بر آنیم در محفلی یاد و خاطره 48 شهید والامقام دفاع مقدس محله خیرآباد یزد را برگزار کنیم تا بابیان رشادت‌های این بزرگ‌مردان ایران اسلامی گوشه‌ای از دین خود به آنان را ادا کنیم.
از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالعباده دعوت می‌کنیم در مراسمی که پنجشنبه 5 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه بزرگ خیرآباد منعقد می‌شود شرکت کرده و با آرمان‌های والای شهدا تجدیدعهد و پیمان کنیم.

انتهای پیام

captcha