‌ایران اسلامی توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه است
کد خبر: 3749094
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

‌ایران اسلامی توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه است

گروه فرهنگی- استاندار یزد با تاکید بر ضرورت آمادگی کشور در برابر قدرت‌هایی که چشم طمع به خاک ایران دارند گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه است.

‌ایران اسلامی توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه است

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد ٣١ شهریورماه در مراسم رژه حماسی نيروهای مسلح استان يزد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(‌ع) ‌ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ اظهار کرد: کربلایی شدن مهم ترین ویژگی و تنها رمز ماندگاری ارزش‌های‌ دفاع مقدس است.
زمانی قمی ‌سی و یکم شهریورماه را یادآور حمله ناجوانمردانه بعث عراق به مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ایران اسلامی دانست و ادامه داد:‌ جنگ تحمیلی جدا از حوادث تلخی که داشت، ‌نتایجی شیرین و جاوید به همراه داشت که آن مقاوت و پایداری مردم بود و اینکه در این دفاع مقدس حتی یک میلیمتر از خاک ایران عزیز به دشمنان داده نشد.
وی با اشاره به اهمیت مرور جنگ‌های تاریخ در نقاط مختلف دنیا،‌ افزود:‌ هیچ کدام از جنگ‌هایی که تاکنون در جهان رخ داده مانند هشت سال دفاع مقدس در ذهن ها و قلبها جاویدان و ماندگار نشده است.
زمانی قمی هشت سال دفاع مقدس را ‌متاثر از نهضت کربلا و واقعه عاشورای حسینی دانست و خاطرنشان کرد: کربلایی شدن مهم ترین ویژگی و تنها رمز ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس است.
استاندار یزد با بیان اینکه صداقت در گفتار و رفتار یکی از بارزترین ویژگی‌های رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان ایران اسلامی با ملاک قرار دادن رفتار و منش شهدای کربلا در برابر دشمن بعثی و دیگر متحدانش جانانه و فداکارانه ایستادگی کردند.
رئیس شورای تامین استان با تاکید بر ضرورت آمادگی کشور در برابر قدرت هایی که چشم طمع به خاک ایران دارند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران توانمندتر و قدرتمندتر از همیشه است.
‌وی هدف انقلاب اسلامی را هدفی منطقی، انسانی و الهی دانست و افزود: نظم انقلاب اسلامی نظم مستکبران جهان را برهم زده است.
زمانی قمی در پایان سخنان خود با بیان اینکه جهانخواری، کشتار‌، ظلم و زورگویی قاعده نظم استکبار است، ‌خاطرنشان کرد:‌ انقلاب اسلامی با صدور ارزش‌های معنوی و انسانی خود توطئه‌های دشمنان را در نقاط مختلف جهان خنثی کرده است و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بقای این انقلاب را مستحکم تر از همه سال های گذشته به تماشا خواهند نشست.
یادآور می شود در این مراسم ده‌ها گروهان نمونه استان يزد از روبروی جايگاه ويژه رژه رفتند و آمادگی خود را در دفاع از ايران اسلامی به نمايش گذاشتند.

انتهای پیام

captcha