پيام استاندار يزد به مناسبت «هفته دفاع مقدس»
کد خبر: 3749096
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

پيام استاندار يزد به مناسبت «هفته دفاع مقدس»

گروه فرهنگی- استاندار يزد به مناسبت فرارسيدن 31 شهريورماه سالروز آغاز جنگ تحميلي و هفته دفاع مقدس پيامي صادر كرد.

پيام استاندار يزد به مناسبت «هفته دفاع مقدس»

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زماني قمي، استاندار يزد به مناسبت فرارسيدن 31 شهريورماه سالروز آغاز جنگ تحميلي و هفته دفاع مقدس پيامي صادر كرد.
وی در این پیام آورده است: امروز، روز اتحاد و یگانگی است و این هم از الطاف بزرگ و تأییدات الهی است که درست برخلاف تصور و خواست فتنه انگیزان و جنگ افروزان، همۀ توطئه ها و جنگها، به اتحاد و یکپارچگی ملت بیدار و زندۀ ما در برابر قدرتها می انجامد. «حضرت امام خميني (ره)»
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران با تاسي از فرهنگ عاشورايي سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب حق طلبي و آزادگي افزودند.
اينجانب با درود به روح پرفتوح معمار كبير انقلاب، شهداي والامقام اين سرزمين و ضمن تكريم عظمت جانبازان و ايثارگران عزيز؛ هفته دفاع مقدس كه نمودار مجموعه اي از برجسته‌ترين افتخارات ملت ايران در دفاع از مرزهاي ميهن و جانفشاني دلاورانه در پاي پرچم هميشه سرافراز اسلام و قرآن است را گرامي مي دارم.
با تاكيد بر بهره مندي فضاي امروز كشور از الگوي وحدت و همدلي ملي كه با داشتن پشتوانه مردمي و حاكميت الهي در روزهاي جنگ تحميلي، انقلاب و نظام را بيمه كرد، تعالي ملت هميشه سربلند ايران بخصوص مردم شهيدپرور و شريف استان يزد را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام

captcha