حادثه تروریستی اهواز نشان داد که دفاع هنوز ادامه دارد
کد خبر: 3749119
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

حادثه تروریستی اهواز نشان داد که دفاع هنوز ادامه دارد

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حادثه تروریستی در اهواز و شهادت چند تن از هموطنان نشان داده دفاع باقی بوده و حادثه تروریستی اهواز نخستین حادثه نبوده و قطعاً آخرین نیز نخواهد بود.

حادثه تروریستی در اهواز نشان داد که دفاع هنوز ادامه داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته 31 شهریورماه در جلسه شورای اداری اردبیل در محل نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل، تصریح کرد: حادثه تروریستی صبح امروز در اهواز و شهادت چند تن از هموطنان نشان داده دفاع باقی بوده و حادثه تروریستی اهواز نخستین حادثه نبوده و قطعا آخرین نیز نیست چرا که دشمنان نظام از زمان پیروزی نظام تا به امروز به قصد ضربه به این نظام مقدس همیشه اقدامات کوردلانه‌ای علیه این نظام انجام داده اند.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بحث محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین مباحثی است که مسئولان استانی باید به آن توجه کنند و سپاه حضرت عباس استان در این حوزه فعالیت می‌کند و همان طور که ماشین‌آلات تیپ 37 سپاه استان علی‌رغم این که در مرزهای شمال غربی مستقر بوده در داخل استان اردبیل برای محرومیت‌زدایی به کارگرفته شده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: استان اردبیل دارای روستاها و مناطق محروم زیادی است که باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و نظامی و انتظامی برای محرومیت‌زدایی همکاری کرده و بتوانیم مناطق محروم استان را از محرومیت خارج کنیم.
بابازاده با اشاره به مشکلات اقتصادی نیز تصریح کرد: امام راحل با گفتمان اسلامی و حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) و کمک مردم پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زده و از دوران پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز دوران سختی را تجربه کردیم که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به دوران دفاع مقدس و حمله بی‌رحمانه عراق با حمایت بسیاری از کشورها به ایران اشاره کرد.
وی اظهار کرد: به خاطر پیروزی از ولایت فقیه و اعتقاد به ولایت فقیه باید تمامی نیروهای مسلح در کنار مردم برای دفاع از خاک و ناموس این کشور ایستادگی کردند و رزمندگان استان اردبیل در این جنگ هشت ساله نقش بسزایی داشتند.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در زمان هشت سال دفاع مقدس توسط خیران استان انجام شد و امروز نیز شاهد این موضوع هستیم که استان اردبیل در کمک به مدافعان حرم جزو رتبه‌های برتر کشور است.
بابازاده افزود: قطعا اگر همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان و نهادهای دولتی و اجرایی باشد رمز عبور از مشکلات اقتصادی همدلی و وحدت خواهد بود و همان طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس وحدت و همدلی رمز موفقیت بوده است.
وی اظهار کرد: استان اردبیل 3 هزار و 400 شهید در جنگ هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده که باید از ایثار و از خودگذشتکی این رزمندگان درس بیاموزیم و بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دشمن تنها با سپاه مخالف نیست بلکه مخالفت دشمنان با اسلام و پیروی از مکتب حسینی است که نباید اجازه دهیم برخی سخنان تفرقه‌آمیز سبب از بین رفتن وحدت و همدلی در داخل کشور شود.
انتهای پیام

captcha