مدیران استان اردبیل برای حل مشکلات مردم همت کنند
کد خبر: 3749127
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱

مدیران استان اردبیل برای حل مشکلات مردم همت کنند

گروه اجتماعی ـ استاندار اردبیل گفت: در مقطع کنونی که دشمنان جنگ اقتصادی را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کردند، مدیران استان نیز باید برای حل مشکلات مردم همت کنند.

مدیران استان برای حل مشکلات مردم همت کنندبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل، روز گذشته ۳۱ شهریورماه در جلسه شورای اداری استان اردبیل در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل خواست که برای ادامه دادن راه شهداء تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرند و فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز وحدت و همدلی را رمز عبور از مشکلات کشور عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه باید از روحیه ایستادگی و مقاومت رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس درس بگیریم، اظهار کرد: در مقطع کنونی که دشمنان جنگ اقتصادی را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کردند، باید روحیه وحدت و همدلی بین مسئولان افزایش یابد.
بهنام‌جو گفت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، یاد آور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و جوانان کشور در زمان ۸ سال دفاع مقدس است که باید بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات از رشادت‌های رزمندگان الهام بگیریم.
وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل نیز باید با الهام از شهدا که برای دفاع از مردم جان خود را نثار کردند، در راستای حل مشکلات و خدمت به مردم اقدامات لازم را انجام دهند و نیازمند وجود این فضا‌های معنوی برای تجدید پیمان دوباره با شهدا هستیم.
استاندار اردبیل تصریح کرد: شهدا بی ریا از جان خود برای دفاع از مردم و کشور گذشتند و در وضع کنونی که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است، مسئولان نیز باید برای حل مشکلات با الهام از راه و روش شهدا تلاش کنند.
بهنام جو بیان کرد: در راستای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل مورد توجه قرار گرفته و جلسات پنجره واحد اشتغال روستایی و عشایری برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران این حوزه به طور مرتب در اردبیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha