پرداخت ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اردبیل
کد خبر: 3749131
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
ابوالفضل رضوی خبر داد:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اردبیل

گروه اجتماعی ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری از پرداخت ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اردبیل خبر داد.

پرداخت ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری، روز گذشته ۳۱ شهریورماه در جلسه شورای اداری استان اردبیل در محل نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس اردبیل تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید حمایت‌های اقتصادی افزایش یابد تا بتوانیم از شرایط دشوار عبور کنیم، همان طور که در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور مردم در صحنه همراه با نیرو‌های مسلح سبب پیروزی جنگ شد.
رضوی گفت: خوشبختانه برای ایجاد درآمد پایدار در مناطق روستایی و عشایری دولت یک لایحه فوریتی به مجلس ارائه داد و مجلس نیز با این لایجه موافقت کرد که حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد در مناطق روستایی و عشایری پرداخت می‌شود.
وی افزود: سهم استان اردبیل از این آمار ۳۵۰ میلیارد تومان است که این تسهیلات با کارمزد چهار درصد برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری مرزنشین بوده و برای مناطق روستایی و عشایرنشین غیرمرزنشین نیز تسهیلات با کارمزد ۶ درصد اعطا می‌شود.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا در زمینه پرداخت تسهیلات توسعه روستایی به سرمایه‌گذاران این واحد‌ها و طرح‌ها تسهیل ایجاد کرده و اعتبارات تسهیلاتی این طرح‌ها را افزایش دهیم.
رضوی گفت: باید در اجرای این پروژه‌ها طرح گردشگری سبز و نیز استاندارد‌های زیست محیطی در نظر گرفته شود تا در کنار حفظ فضای سبز بتوانیم این منطقه را در آینده به عنوان کم‌نظیرترین منطقه گردشگری کشور معرفی کنیم.
انتهای پیام

captcha