دفاع مقدس، کتابی سرشار از رشادت است
کد خبر: 3749146
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
آروین:

دفاع مقدس، کتابی سرشار از رشادت است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: کتاب دفاع مقدس سرشار از فصل‌های رشادت، ایثارگری و مقوله‌ای تمام نشدنی و ماندگار برای همیشه تاریخ است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، محمدجواد آروین، رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان دیروز شنبه، 31 شهریور در دیدار با فعالان دانشجویی این دانشگاه افزود: فضای ایران اسلامی از عطر و رایحه روزهای دفاع مقدس لبریز شده و هفته‌ای برای یادآوری و گرامیداشت دلاورمردانی است که ایستادگی کردند، مجروح و اسیر و شهید شدند تا ایران، عزتمندانه و آزادانه بماند.
وی افزود: نقش جامعه دانشگاهی در دفاع مقدس با حضور حماسی خیل عظیم دانشگاهیان در جبهه‌های حق علیه باطل و تلاش متخصصان دانشگاهی در غلبه بر تحریم‌ها و گشودن راه‌های فناورانه جدید مایه مباهات و افتخار خانواده دانشگاهیان است که همواره در کنار هموطنان عزیز و تحت لوای مقام معظم رهبری آماده خدمت به کشور بوده و هستند.
آروین بیان کرد: جوانان این مرزو بوم در دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و نثارجان خود قدم به میدان نبرد نهادند و عاشقانه و با خلوص نیت به تکلیف الهی خود که همانا دفاع از اقتدار ملی و تمامیت ارضی است پرداختند و در سایه رهبری پیر فرزانه و معمار کبیر انقلاب اسلامی نام خود را در صفحات تاریخ ایران ماندگار کردند.
وی تصریح کرد: همزمانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ما یادآور می‌شود عاشورا و قیام حسینی نه تنها در دفاع مقدس که تا همیشه تاریخ همواره الهام‌بخش و الگویی مستمر برای آزادگی، عزت و استقلال است.
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان اظهارکرد: امیدوارم شما جوانان دانشجو، دانشگاهیان و جهادگران علم و دانش با حفظ و گرامیداشت دستاوردهای بی‌نظیر دفاع مقدس، پاسداری از کیان و مرزهای علمی کشور را نیز معنایی دوباره بخشند.
وی تأکید کرد: وظیفه داریم با بازنگری در وظایف و مسئولیت‌هایمان و تبعیت از مقام معظم رهبری برعزم خود در راستای استقلال، آزادی، توسعه و اعتلای وطن عزیزمان ایران بیفزاییم و خود را وقف خدمت صادقانه به مردم و سرزمین مقدس مان کنیم.
انتهای پیام

captcha