پیام تسلیت بیت‌الاحزان خوزستان در پی اقدام تروریستی در اهواز
کد خبر: 3749151
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

پیام تسلیت بیت‌الاحزان خوزستان در پی اقدام تروریستی در اهواز

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ شعبه مؤسسه بیت‌الاحزان در استان خوزستان با صدور پیامی اقدام تروریستی عناصر دشمن در اهواز را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا؛ حمیدرضا شفیعی، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در استان خوزستان با صدور پیامی اقدام کور، وحشیانه و تروریستی عناصر دشمن در اهواز را محکوم کرد.
متن این پیام بدین شرح است؛
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُو تَبدیلا»
اقدام جنایتکارانه و تروریستی عناصر کوردل در مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح اهواز که به شهادت تعدادی از هموطنان انجامید نشانه عجز، ناتوانی و حقارت دشمنان در برابر ملت شریف ایران و نظام سربلند اسلام است و یقیناً اینگونه جنایات خللی در عزم راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نمی‌کند.
اینجانب به نمایندگی از مجموعه قرآنی بیت‌الاحزان در استان خوزستان شهادت هم استانی‌های مظلوم و بی‌دفاع را به خانواده‌های داغدار آنها تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی برای آن شهیدان والامقام علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در استان خوزستان موفق به تربیت بیش از ۳۰۰ حافظ کل قرآن کریم شده است. همچنین تأسیس و راه‌اندازی 12 شعبه و مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در شهرهای مختلف این استان از دیگر برکات این مؤسسه مردمی در خوزستان است.
انتهای پیام

captcha