اجرای تئاتر خیابانی عاشورایی و دفاع مقدس در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3749165
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

اجرای تئاتر خیابانی عاشورایی و دفاع مقدس در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ـ رئیس حوزه هنری خراسان‌شمالی از اجرای نخستین تئاتر خیابانی عاشورایی و دفاع مقدس در استان هم‌زمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجرای نخستین رپرتوار تئاتر خیابانی عاشورایی و دفاع مقدس در خراسان شمالی

وحید نمازی، رئیس حوزه هنری استان در گفت وگو با ایکنا ازخراسان‌شمالی با اشاره به برگزاری نخستین رپرتوار تئاتر خیابانی عاشورایی و دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: اجراهای این رپرتوار از روز گذشته 31 شهریورماه آغاز شده و تا پنجم مهرماه ادامه دارد.
وی افزود: براساس برنامه نمایش «منم مصیب» به نویسندگی کوروش نیک پیام و کارگردانی حسین اکبرزاده ساعت 19:30 دقیقه روزگذشته در خانه فرهنگ بجنورد اجرا ‌شد.
وی ادامه داد: در همان ساعت نمایش «نامه‌های بی‌نشان» به نویسندگی پدرام رحمانی و کارگردانی رضا علی نیا در پارک رضوان آشخانه به روی صحنه رفت.
نمازی عنوان کرد: امروز یکشنبه اول مهرماه نمایش «مسافر خان طومان» به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی مهدی فخران از ساعت 19:30 دقیقه در خانه فرهنگ اجرا می‌شود و به‌صورت هم‌زمان نمایش «تصادف» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی سعید نیستانی در شهربازی بجنورد به روی صحنه خواهد رفت.
وی گفت: فردا دوم مهرماه از ساعت 19:30 دقیقه نمایش «نامه‌های بی‌نشان» به نویسندگی پدرام رحمانی و کارگردانی رضا علی نیا در خانه فرهنگ بجنورد اجرا می‌شود و به‌صورت هم‌زمان نمایش «منم مصیب» به نویسندگی کوروش نیک پیام و کارگردانی حسین اکبرزاده در شهربازی بجنورد اجرا خواهد شد.
نمازی خاطرنشان کرد: سوم مهرماه از ساعت 19:30 دقیقه نمایش «تصادف» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی سعید نیستانی در خانه فرهنگ بجنورد و نمایش «مسافر خان طومان» به نویسندگی میثم سرآبادانی و کارگردانی مهدی فخران در پارک لاله جاجرم اجرا می‌شوند.
وی افزود: چهارم مهرماه نمایش «منم مصیب» به نویسندگی کوروش نیک پیام و کارگردانی حسین اکبرزاده در خانه فرهنگ بجنورد و پنجم مهرماه هم نمایش «تصادف» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی سعید نیستانی در شهربازی بجنورد به روی صحنه خواهند رفت.

captcha