وزیر علوم حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت
کد خبر: 3749177
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

وزیر علوم حادثه تروریستی اهواز را تسلیت گفت

گروه دانشگاه ــ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان را تسلیت گفت.

وزیر علوم

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در متن این پیام تسلیت آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اقدام کور تروریستی اهواز در مراسم رژه نیروهای مسلح که باعث به شهادت رسیدن جمعی از فرزندان غیور و دلاور کشور عزیزمان از جمله تعدادی از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع شد، ملت بزرگ و قهرمان ایران را داغدار کرد.

این اقدامات تروریستی که با حمایت و پشتیبانی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر انجام می‌شود، هرگز نخواهد توانست خدشه و خللی در اراده پولادین، صادقانه و مصمم ملت شریف ایران در حراست از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی همچون استقلال، امنیت و وحدت و انسجام ملی وارد سازد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک اطمینان داریم به زودی عوامل این قبیل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه سترگ به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این اقدام کور تروریستی، هم‌رزمان آنان در نیروهای مسلح و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های عزادار این عزیزان صبر و اجر جمیل مسألت دارم.

انتهای پیام

captcha