اجرای طرح «احسان حسینی» در استان مرکزی
کد خبر: 3749186
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

اجرای طرح «احسان حسینی» در استان مرکزی

گروه اجتماعی - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طرح «احسان حسینی» با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت و با مشارکت مردم نیکوکار و هیئت‌های مذهبی در استان مرکزی اجرا شد.

اجرای طرح «احسان حسینی» در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، شاپور جلالی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی امروز اول مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نذورات مردم در ایام محرم و صفر فرصتی مناسب برای کمک به نیازمندان و محرومان است، گفت: طرح «احسان حسینی» با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در ماه محرم و صفر با مشارکت مردم نیکوکار و هیئت‌های مذهبی اجرا شده است.
وی با بیان اینکه در طرح احسان حسینی خیران و هیئت‌های مذهبی نذورات خود را در قالب غذای گرم، گوشت قربانی و بسته‌های مواد غذایی برای توزیع بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به این نهاد اهداء می‌کنند، افزود: برپایی سفره‌های نذری و اطعام مددجویان در ایام ماه محرم و صفر از دیگر برنامه‌های طرح احسان حسینی است که توسط خیران و با نظارت کمیته امداد انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی سال گذشته سه میلیارد و 126 میلیون تومان در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال در قالب این طرح سه میلیارد و 500 میلیون تومان به افراد کم‌بضاعت و تحت حمایت کمک شود.
جلالی در پایان ضمن تشکر از مشارکت خیران و هیئت‌های مذهبی در طرح احسان حسینی گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد سراسر استان آماده دریافت نذورات مردمی و همچنین سایر کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی خیران و نیکوکاران و توزیع این کمک‌ها بین اقشار نیازمند در ایام عزای امام حسین(ع) است.
انتهای پیام

captcha