دفاع مقدس؛ پرافتخارترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین
کد خبر: 3749188
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

دفاع مقدس؛ پرافتخارترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین

گروه اجتماعی- استاندار خراسان جنوبی گفت: دفاع مقدس، پرافتخارترین واژه و فرهنگ در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران اسلامی است که خاطرات دلاورمردی ایثارگران آن، برای همیشه در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

دفاع مقدس، پرافتخارترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ايران است

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در پیام محمدمهدی مروج الشریعه، به مناسبت هفته دفاع مقدس، آمده است:
باسم رب الشهداء والصدیقین
دفاع مقدس، پرافتخارترین واژه و فرهنگ در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ايران اسلامي است که خاطرات دلاورمردي ايثارگران آن، براي هميشه در تاريخ شکوهمند اين ديار به يادگار خواهد ماند.
زیباترین فصل اين فرهنگ، خالقان اين حماسه عظيم‌اند که با صلابت اراده و نور ايمان، رهنورد راه مقدسي شدند كه پاداش آن، جاودانگي و بقا است و تا هميشه تاريخ، نه تنها ايرانيان بلكه همه ملت‌هاي آزاده جهان به آن افتخار مي‌كنند.
امنیت و آزادگی امروز ایران اسلامي، مرهون فداکاري و حماسه آفريني زنان و مردان آزاده، غيور و غيرتمندي است که با الگوگيري از قيام عاشورا و اقتدا به سرور و سالار شهيدان، مرگ باعزت را بر زندگي باذلت ترجيح داده و در دفاع از مام وطن و کيان خويش با تمام وجود جنگيدند و عزت و عظمت را براي ملت و مردم سرافراز ايران اسلامي به ارمغان آوردند.
اینجانب ضمن تسلیت ایام عزاداري شهادت حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفاي ايشان و همچنين گراميداشت هفته دفاع مقدس؛ به مقام شامخ شهدا و محضر همه ايثارگران، خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس اداي احترام نموده و توفيقات روزافزون همگان را در پرتو عنايات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه باري تعالي مسئلت مي‌نمايم.
انتهای پیام

captcha