زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان زنجان نواخته شد
کد خبر: 3749255
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
همزمان با سراسر کشور؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان زنجان نواخته شد

گروه اجتماعی- بیش از 194 هزار دانش‌آموز استان زنجان در اولین روز از ماه مهر سال تحصیلی را آغاز کردند.

زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان زنجان نواخته شدبه گزارش ایکنا از زنجان، صبح امروز 1 مهرماه، دانش‌آموزان زنجانی با نواخته شدند زنگ مهر ور مقاومت، همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
مریم رشتچی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت ضمن تلاش مجموعه آموزش و پرورش برای ساماندهی مدارس و نیروی انسانی اظهار کرد: امسال زنگ مهر با هفته دفاع‌ مقدس و ماه محرم مقارن شده و این فرصت خوبی است تا آموزش و پرورش در راستای تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان اقدام کند.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش برنامه‌های تربیتی مختلفی را برای سال تحصیلی جدید در نظر دارد، افزود: این برنامه‌ها در طول سال و با رویکرد ترویج فرهنگ عاشورایی در مدارس اجرایی می‌شود تا دانش‌آموزان در سایه فرهنگ غنی دینی تربیت شوند.
رشتچی تعداد آموزشگاه‌های استان زنجان را 2444 مورد عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید 194 هزار و 186 دانش‌آموز در مدارس استان زنجان حضور می‌یابند که در مقایسه با سال گذشته افزایش 10 هزار نفر جمعیت دانش‌آموزی مشاهده می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 9261 کلاس درس برای سال تحصیلی جدید در مدارس استان زنجان در نظر گرفته شده است، یادآور شد: با وجود محدودیت‌ها سال تحصیلی جدید با ساماندهی‌های در نظر گرفته شده در مدارس استان زنجان آغاز می‌شود و برنامه پروژه مهر در استان به طور جدی پیگیری شده است.
انتهای پیام
captcha