سند تحول بنیادین باید در نظام آموزشی اجرایی شود
کد خبر: 3749259
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

سند تحول بنیادین باید در نظام آموزشی اجرایی شود

گروه فرهنگی- استاندار قزوین بر ضرورت اجرایی شدن سند تحول بنیادین در نظام آموزشی به‌منظور ارتقا مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف، تأکید کرد.

سند تحول بنیادین باید در نظام آموزشی اجرایی شود

به گزارش ایکنا از قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح امروز 1 مهر در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان، اظهار کرد: سال‌هاست سال تحصیلی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس آغاز می‌شود.
وی افزود: در سال ۵۹ در شرایطی که کودکان ما آماده می‌شدند به مدرسه بروند با بمباران کشور مواجه شدند.
استاندار قزوین گفت: حادثه تروریستی دیروز در اهواز نشان داد دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند کودکان و نوجوانان را نیز قتل‌عام کنند.
وی بیان کرد: حوادثی که در سال‌های دفاع مقدس برای کشور رخ داد نشان می‌دهد این ملت چه سختی‌ها و مشکلاتی را پشت سرگذاشته است.
زاهدی افزود: شما دانش‌آموزان باید سال‌های آینده سرنوشت این کشور را رقم بزنید به همین دلیل لازم است خوب درس بخوانید و امروز برای اینکه آینده درخشانی داشته باشیم باید تحول بنیادین در سیستم آموزشی رخ دهد.
استاندار قزوین یادآور شد: از همه‌کسانی که برای آماده شدن مدارس تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم با تأمین تجهیزات مناسب آموزشی سال تحصیلی خوب و بانشاطی را آغاز کنید.
هم‌زمان با سراسر کشور، آئین بازگشایی مدارس، صبح امروز با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان و مسئولان استانی در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام

captcha