رونمایی ۲ عنوان کتاب در بروجرد
کد خبر: 3749278
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

رونمایی ۲ عنوان کتاب در بروجرد

گروه فرهنگی ـ دو عنوان کتاب شامل رمان بلند «نفرت از عشق» امروز، یکم مهرماه در بروجرد رونمایی شد.

 

رونمایی 2 عنوان کتاب در بروجرد

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز یک‎شنبه، یکم مهرماه طی مراسمی از کتاب «نفرت از عشق» ششمین رمان بلند نویسنده فعال بروجردی شیوا همتی در محل مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد با حضور جمعی از نویسندگان بروجردی رونمایی شد.
کتاب «نفرت از عشق» که به تازگی منتشر شده ، ششمین رمان بلند شیوا همتی است که در ٥٦٣ صفحه، توسط انتشارات امید رهاوی تهران به چاپ رسیده و به بازار کتاب آمده است.
شیوا همتی از زنان نویسنده فعال بروجردی است که توانسته است با قلم شیوای خود تاکنون شش رمان را به خوانندگان و علاقمند به داستان‌های فارسی و رمان‌های بلند ارائه کند.
از وی تاکنون کتاب‌های رمان‌های بلند با عناوین «زندگی دوباره»، «انتقام عشق»، «سرانجام دلباختگی»، «هرگز فراموشت نخواهم کرد»، «روزنه امید» و «نفرت از عشق» به چاپ رسیده است.
شیوا همتی علاوه‌بر شش رمان چاپ شده خود، « عشق من برگرد»، «دیوانه عشق»، «لحظه‌های انتظار» و «رویای عشق» به ترتیب اولویت، رمان‌هایی هستند که از ایشان در نوبت چاپ می‌باشند و در آینده نزدیک شاهد چاپ آنان نیز خواهیم بود.

رونمایی از کتاب «داستان‌های کهن و عامیانه ـ آفریقای جنوبی و سواحل شرقی» در بروجرد

همچنین طی مراسمی از کتاب «داستان‌های کهن و عامیانه ـ آفریقای جنوبی و سواحل شرقی» افسانه‌های کهن(٢) در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.
صبح روز شنبه، ٣١ شهریورماه طی مراسمی از کتاب «داستان‌های کهن و عامیانه ـ آفریقا جنوبی و سواحل شرقی» افسانه‌های کهن (٢) نوشته جرج بتمن و سانی متلرکام با بازآفرینی کورش گودرزی و ترجمه نسیم زاهدی‌دوست، با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و ادب، در دفتر مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد رونمایی شد.
کتاب مذکور در یک‌صد صفحه، توسط انتشارات (اَرِدُوی سورَه) بروجرد در شهریورماه سال‌جاری و به تازگی منتشر و به بازار کتاب روانه شده است.
کتاب «داستان‌های کهن و عامیانه ـ آفریقای جنوبی و سواحل شرقی» افسانه‌های کهن(٢) نوشته جرج بتمن و سانی متلرکام است که باز آفرینی آن‌را کورش گودرزی ترجمه کتاب را نسیم زاهدی‌دوست انجام داده‌اند، برگزیده‌ای از کتاب‌های افسانه‌های زانزببار و داستان‌های اوتاکارل است.
جلد اول این کتاب تحت عنوان «داستان‌های پریان ـ افسانه‌های کهن جهان» که توسط انتشارات (اَرِدُوی سورَه) بروجرد چاپ شده، در هفته گذشته نیز چاپ و به بازار کتاب روانه شده بود.
این کتاب دارای یازده افسانه و قصه کوتاه از مجموعه قصه‌های کهن آفریقا است که در رده‌بندی کودک و نوجوان قرار دارد و برای گروه سنی(ج) نگارش، تنظیم و بازآفرینی شده است.
کورش گودرزی نویسنده و شاعر، از فعالان حوزه فرهنگ بروجرد است که دانشجوی مقطع دکتری زبان و ادبیات فارسی است. وی تألیفاتی در حوزه ادبیات، شعر، رمان و ... دارد همچنین نسیم زاهدی‌دوست مترجم بروجردی و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد است.

انتهای پیام

captcha