دانایی موجب توانایی انسان و پیشرفت جامعه می‌شود
کد خبر: 3749283
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

دانایی موجب توانایی انسان و پیشرفت جامعه می‌شود

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در آئین نمادین جشن بازگشایی مدارس گفت: دانایی به انسان توانایی داده و موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

دانایی موجب توانایی انسان و پیشرفت جامعه می‌شود

به گزارش ایکنا از کردستان، ‌محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز، یکم مهرماه در آئین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان پسرانه شاهد شهید یدالله محمدی ناحیه دو سنندج برگزار شد؛ با تبریک هفته دفاع مقدس، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش و حادثه تروریستی اهواز و شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت و اظهار کرد: این اقدام استکبار اراده‌های فرزندان انقلاب را در برخورد با دشمنان مستحکم خواهد کرد.
وی با تبریک بهار علم و دانایی به دانش‌آموزان، تأکید کرد: خواسته‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولان آموزش و پرورش و خانواده‌های شما این است که خوب درس بخوانید چراکه تمام توانمندی‌های ما در هر حوزه بر اساس دانایی است و اگر دانا باشیم توانمند خواهیم بود.
سردار رجبی با اشاره به صنعت موشکی جمهوی اسلامی ایران، بیان کرد: کشور ما در بسیاری از زمینه‌ها توانمند است و نمونه بارز این توانمندی درخشش دانش آموزان کشور در المپیادهای دانش آموزی جهانی است.
وی با اشاره به سخنان بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی ایران که «زندگی در دنیای امروز زندگی در مدرسه اراده است و سعادت و شقاوت هرکسی به دست خود او رقم خواهد خورد»؛ اعلام کرد: توانمندی ما در عرصه موشکی عامل ایجاد بازدارنگی امنیتی شده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: اگر ما مسلح به سلاح علم و دانش شویم؛ در سبک زندگی اسلامی، در اقدامات توسعه‌ای در کشور و در همه اقدامات این توانمندی در نسل آینده ایجاد می‌شود.
انتهای پیام

captcha