نواخته شدن زنگ نماز در دبیرستان دخترانه عفتیه تبریز
کد خبر: 3749307
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

نواخته شدن زنگ نماز در دبیرستان دخترانه عفتیه تبریز

گروه اجتماعی ـ همزمان با اذان ظهر و عصر به وقت تبریز زنگ نماز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی زنگ نماز در دبیرستان دخترانه عفتیه تبریز نواخته شد.

 نواخته شدن زنگ نماز در دبیرستان عفتیه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، همزمان با اذان ظهر و عصر به وقت تبریز زنگ نماز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز زنگ نماز در دبیرستان دخترانه عفتیه تبریز نواخته شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در این آیین با بیان اینکه نماز اهمیت بالایی دارد، ادامه داد: هیچ عبادتی به اندازه نماز اهمیت ندارد. اگر از هم اکنون دانش آموزان دوره اول متوسطه به خواندن نماز اهمیت دهند در دوران بزرگ سالی هیچ وقت نماز را فراموش نخواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در اسلام حج و جهاد و امر به معروف و نهی از منکر نیز جزو مهم ‌ترین عبادات است، گفت: ولی هیچ ‌کدام به اندازه نماز تبلیغات نداشته است. ۷۰ بار روزانه در هر اذان و اقامه نماز یادآوری می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، همچنین ادامه داد: پس با این اوصاف باید دانش آموزان که آینده سازان و مسئولان این کشور هستند، همیشه آماده نماز خواندن و اقامه آن در خانه و مدرسه باشند.

انتهای پیام

captcha