هفته دفاع مقدس؛ اساسی‌ترین مؤلفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران
کد خبر: 3749332
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

هفته دفاع مقدس؛ اساسی‌ترین مؤلفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده انتظامی گیلان هفته دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را قویترین، مهمترین و اساسی‌ترین مؤلفه‌های قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس همانند معدنی بزرگ و بی‌انتها هست که با گذر زمان ابعاد جدیدی از آن کشف خواهد شد.

هفته دفاع مقدس نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی است

محمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را قویترین، مهمترین و اساسی‌ترین مؤلفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس همانند معدنی بزرگ و بی‌انتها هست که با گذر زمان ابعاد جدیدی از آن کشف خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینكه تاریخ كشورمان طی اعصار گذشته به دلیل بی‌كفایتی و سرسپردگی شاهان، همواره شاهد چپاول و تجاوز به مال و ناموس مردم است افزود: امام خمینی(ره) با تدبیر و مدیریت خاص خود توانست در شرایط بحرانی اوایل پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کند كه این امر نمادی شفاف از حقانیت انقلاب به رهبری امام (ره) است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس رژیم بعثی عراق مورد حمایت مالی، تجهیزاتی و نیروی انسانی 40 کشور دنیا بود، تاکید کرد: رزمندگان اسلام با وحدت کلمه و با هدایت ولایت مطلقه فقیه که استمرار حكومت انبیاست، بینی همه ‌استکبار و متجاوزان را به خاک مالیدند.

سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس در عرصه‌های دیگر همچنان ادامه دارد، گفت: می‌توان با رفتار و تلاش انقلابی در عرصه اقتصادی هم موفقیت کسب کرد.

وی دفاع مقدس را الگویی مناسب برای موفقیت و حل همه مشكلات و چالش‌های مختلف كشور دانست و افزود: رزمندگان اسلام با امید و توكل به خداوند تمام همه معادلات و دسیسه‌های دشمنان را نقش بر آب كرد.

این مقام ارشد انتظامی دفاع مقدس را پایه و الگوی پیشرفت در عرصه‌‌های علم و فناوری خواند و تصریح کرد: امروز توان کشورمان در عرصه‌های تجهیزات نظامی، انرژی هسته‌ای، توان موشكی، پرتاب ماهواره، نانو و پیشرفت‌های علمی و فرهنگی وام دار ایثارگری و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

سردار اسحاقی هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را نمایش اقتدار و عظمت نظام اسلامی دانست و خاطر نشان كرد: این اقتدار و صلابت مرهون درایت و هوشمندی رهبر انقلاب و بركت خون شده است.

انتهای پیام

captcha