برگزاری ۸۸۳ عنوان برنامه در هفته «امر به معروف و نهی از منکر» در خراسان رضوی
کد خبر: 3749363
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

برگزاری ۸۸۳ عنوان برنامه در هفته «امر به معروف و نهی از منکر» در خراسان رضوی

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی از اجرای ۸۸۳ عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در این استان خبر داد.

 883 عنوان برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر اجرا شد 
عبدالله ارجاعی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، درخصوص ویژه‌برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر این ستاد در استان بیان کرد: همزمان با اولین روز از ماه محرم برنامه‌های ستاد در سراسر استان با شعار «تذکر پاسخش تشکر است» آغاز و تا هفتم ماه محرم ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت 883 عنوان برنامه به تفکیک 706 عنوان در مشهد و 177 عنوان در شهرستان‌ها اجرا شد، اظهار کرد: در این مدت آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و اداره اوقاف بیشترین برنامه‌ها را داشتند و شهرستان‌های تربت جام، تربت حیدریه و نیشابور به عنوان شهرستان‌های برتر در اجرای برنامه‌ها شناخته شدند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اظهار کرد: اجرای 220 برنامه فرهنگی، ترویجی در مساجد و بقاع متبرکه استان، میزگرد رسانه‌ای در خصوص پرسش و پاسخ و مناظره امر به معروف و نهی از منکر و تهیه برنامه تلویزیونی از جمله برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی ادامه داد: سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه در 19 شهرستان توسط مدیران و معاونان ستاد در شهرستان‌ها و برگزاری جلسات شورای اداری در 23 اداره با موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز از برنامه‌های این هفته بود. همچنین در این هفته اولین یادواره 6 شهید امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزاری همایش کسب و کار اسلامی ویژه اصناف، همایش زن، جامعه و مسئولیت پذیری، همایش کار باید تشکیلاتی باشد ویژه تشکل های مردمی، همایش طلایه‌داران و تبیین موارد قانونی و شرعی در بین‌الصلاتین ادارات را از دیگر برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این هفته برشمرد.

انتهای پیام

captcha